Onze babies zijn onderweg!!!!

Dames dames!!!!

Beseffen jullie allemaal wel dat er misschien zelfs eind deze maand al babies van ons "clubske" zich kunnen aandienen?? En anders zeker volgende maand???!!! Want jaja, het is 1 december!!!!!!! Joehoeeeeeeee!!!! Aftellen geblazen en de laatste dingetjes regelen. Ik heb zelf eerlijk gezegd geen benul van de tijd; mede door het zachte weer van de afgelopen tijd; maar als ik nu op het kamertje kom en ik trek de kastjes open dan ligt alles netjes fris gewassen en gestreken dankzij mams! We hopen 15 december een datum te krijgen voor de geplande keizersnede... bibber.... maar goed.... dan weten we tenminste wel gelijk waar we aan toe zijn....

Groetjes en hou vol met de laatste bekende loodjes!

Liefs
Sunny

Het is voor mij ook heel raar...
En als ik er bij na ga denken over de tijd denk ik huh?
Zaterdag Sinterklaas, zondag kerstboom opzetten,
dan die zondag is mijn vriend jarig...
Rustige weekend erna en dan dat weekend als Kerst....

Moet nu ook echt effe denken als mensen zeggen hoelang nog??
Oh, de laatste loodjes, euh ja...

Maarre 15 december weet je wanneer..
fijn zeg!!
Spannend, mogen wij het dan wel weten de data of zeg je het gewoon tegen iedereen.
Je weet wel waar je aan toe bent!
Mijn 1e is uiteindelijk ook met een keizersnee gekomen.
Maar heb echt geen zin om dit weer mee te maken, alles voor niks gehad, weeen en persen!

Groetjes Natasja

Jaaaa!!! Heel spannend, je bent me voor om dit topic te maken, maar als je bekijkt dat de eerste mama's al 1 januari uitgerekend zijn, dan kunnen de eerste januari baby's al komen over iets meer als een week!! Wow!! Das echt wel heel dichtbij!!

Nou het is idd door het zachte weer dat we geen benul van de tijd hebben! Hallo we zijn begonnen met de kerststukken, en k heb niet eens het gevoel dat het al snel kerst word!
Nou iedereen toytoy!

Liefs Janne

Hoi hoi,
Ja het begint echt op te schieten nu! Elke keer als ik nu zeg, nog acht weken, denk ik jee, nog maar acht weken! Dat gaat echt hard gewoon! Maar alles hier thuis is er klaar voor, dus wat dat betreft, mag het komen! Maar voor de baby is het beter als ie nog even veilig in mijn buikkie blijft zitten. Al word mn buik nu wel erg groot, schopt de baby af en toe mn ribbenkast flink in elkaar en word ik af en toe gek van het maagzuur. Nog even doorzetten denk ik dan maar!
Maar nu het einde in zicht komt is het ook wel bijzonder dat de hele groep nog steeds compleet is en dat alle baby's nog veilig in de buiken zitten, helemaal super!
Succes allemaal!
Liefs,
Mar

hoe spannend ineens allemaal zeg..in het begin dacht ik nog wel eens bij een stress momentje ahh het duurt nog even voor de baby er is maar nu het over 8,5 week zover is ...jeetje...dat dan eindelijk die kleine drukte maker er is..gek eigelijk ..hij leeft zoveel in mijn buik maar het blijft nog zo onwerkelijk dat ik straks echt mijn eigen kindje in mijn armen zal sluiten..heb er wel super zin in en loop elke dag even op de baby kamer en bedenk me dan hoe zal ons jochie er straks liggen ...van dat gevoel kan ik echt zo gelukkig worden..succes iedereen ..Liefs

he hoi
ik zat nu ineens ook te denken zo nog 6 weken schiet nu toch wel redelijk op.
kan nu wel wat gaan aftellen in weken dat nog wel.
straks in dagen.
en weet uit ervaring die laatste 2 weken kunnen lang lijken te duren.
moet zeggen ben blij als me oudste straks even lekker vakantie heeft.
maandag en dinsdag moet ze 2 keer naar school.
al dat heen en weer, ophalen brengen ben er eigenlijk al zat van. plus dat we verhuisd zijn en verder moeten fietsen. en een bult op das toch best zwaar nu in zwangerschap.
zo zal eens nog een beetje doen. me moeder komt vanmiddag blijft tot zaterdag in nederland dus wel gezellig.
groetjes van mij
en jullie ok succes met de laatste loodjes

Vanaf morgen nog maar 8 weekjes! Iedereen om me heen zegt dan ook, ja het gaat nu echt opschieten, maar ik realiseer me dat niet echt. Volgend jaar (januari) lijkt altijd nog zover weg, maar ja de maand dec. duurt ook nog best lang! haha...Ik ben heel benieuwd hoe de laatste 8, mochten we dat halen, of laatste 10 weken gaan verlopen. Laat het maar gewoon op me af komen. Soms wordt ik wel 's nachts wakker en pieker ik me suf over de bevalling. Het is ook allemaal zo nieuw en spannend. Voor de gene die het al een keer hebben mee gemaakt is het misschien toch anders, maar ja die spanning blijf denk ik wel! En dan zal uiteindelijk ons kindje in onze armen liggen! Daar kijk ik erg naar uit. Ben zo benieuwd wat het wordt, hoe het er uit zal zien! Tijd zal het laten zien! whaaaa!

Gelukkig komen de gezellige feestdagen eraan! En heb ik nog genoeg klusjes te doen voor school, baby en voor mezelf filmpjes kijken, boeken lezen enz!

Iedereeen verder succes met het steeds zwaar wordende buikje!

liefs!

Hoi

Jah gaat nu hard het aftellen is nu begonnen
en met de feestdagen er tussen zitten we allemaal zo
aan onze uitgerekende datum

Moet morgen weer naar de verloskundige het liep het weekend hier niet zo lekker had wat vruchtwater verloren
en allemaal harde buiken en gerommel
en nu denken ze dat het ingedaald is dus ben benieuwd...

Maar 15 dec krijgen jullie de datum spannend..

rustig aan geniet er nog even van..

groetjes Mel

Terug
Bovenaan