Onze babies zijn onderweg!!!!

Heeeeee Ladies,

'Krukel; geen zorgen, ook bij de 2e ben je weer net zo zenuwachtig over hoe het gaat; zelfs ik met mijn zogenaamde "luxe"-positie met een geplande keizersnede..... ik poep er zowat 7 kleuren van! Het gaat zoals het gaat; ik merk het bij een kennisje van me; haar eerste; wil alles tot in de funesse verzorgd hebben, gisteren hele voedingsschema's opgezet, ga zo door.... maar weet je? Zoals ik al zei; dingen nemen toch z'n beloop..... probeer het over je heen te laten komen en verzet je niet als het toch heel anders blijkt te gaan dan je zelf wilde... (wauw, wat een opwelling van wijsheid ineens; ik leer er zelf zelfs weer wat van... grin)

Mel; Doe je rustig meis?! Ook hier afgelopen nacht veel pijn in de onderbuik, meer afscheiding ook. Ruikt ook een beetje kinky maar niets aan de hand verder behalve dat vandaag zo nu en dan de schrik om 't hart slaat; zo van, over 2 weken weet je DE datum.... als je vruchwater verliest, zit er dan geen scheurtje in je vliezen? Of hoe moet ik dat zien?

Liefs natuurlijk voor all the girls!!!!
XXX

ps; inderdaad bijzonder dat we er allemaal nog bij zijn!!!!

ps; rianne? Hoe is je extra groeiecho gegaan?????

Ik vind eht ook een beetje spannend worden nu hoor....voor mij is het nog minder dan 5 weken.... we zijn nu op vakantie en als ik terug ben wil ik toch alles goed klaar gaan maken.
Ik vind het net zo spannend als bij de eerste...eigenlijk nog wel spannender., Aangezien ik ook met hem rekening moet houden. Wie kan er dan oppassen of wat dan ook.....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dames, het gaat nu echt wel snel gebeuren he

Heel spannend nu. Voor mij nog 4 weken en 2 dagen. Alles is klaar hier, tas staat klaar, bed staat hoog. Vanavond nog voor een rondleiding naar het ziekenhuis.

Hey lieve dames (mede- zwangeren)

Jaaa het gaat opschieten, en het is nu echt spannend vooral met die feestdagen ertussen, dat gaat altijd al heel snel dus laat staan nu.. Ik pieker ook veel over de bevalling, en heb er (vage ) dromen over, en zit dan ineens wakker en na te denken over wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maar ja ik hou het er maar gewoon op dat mijn oer kracht ergens uit mijn moeder instinct komt en de baby binnen no time op de wereld zet... Ik geniet nog wel van de zwangerschap, maar het word wel zwaarder.. als ik de trap op moet dan hijg ik al bij 1 trap..(terwijl ik eerst altijd de trap op sjeesde) als ik de was al uit de was machine haal dan hijg ik zelfs ook al.. en opstaan van de bank.. jeetje dat is allemaal wel wennen hoor!!! want ik ben best druk en beweegelijk van mezelf..
Ach ja.. neem het voor lief want er komt dalijk allemaal een mooi wondertje voor terug:D

Ik wil jullie allemaal nog succes wensen en geniet en relax van de laatste loodjes..

Liefs

Terug
Bovenaan