onze bryan is geboren

Hartelijk gefeliciteerd, mooi mannetje hoor! Dat met die bloeddruk daling had ik ook na het zetten van de ruggeprik, dat kwam door de ruggeprik zeiden ze.

Vond je het zo onpersoonlijk? Ik vond het zelf nogal meevallen, er zat wel een doek tussen maar naast me stond een anestist die heel goed uitlegde wat er allemaal gebeurde. Mijn nicht zat er ook naast en die vertelde ook het een en ander en de dokter heeft ook nog met me gepraat vanachter het doek. Jammer dat die prik te hoog gezet was, ik heb dat al vaker gehoord hier op het forum

Nou geniet van je mannetje!

Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje Bryan. We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

hoi
ja ben in gorichem bevallen
door de vrouw fe bgroot heeft de keizersnee gedaan
ze wazren allemaal aardig de zusters

Hoi maaike

Mevr de groot heeft bij mij de draai poging gedaan met 36 weken (die is niet gelukt).
De week van de  geplande keizersnee was zij vrij dus werd ik overgedragen aan Dr Derksen. Is mij ook heel goed bevallen(leuke woord speling). Maar de leukste gynaecoloog uit Gorinchem vind ik toch Dr Euser, die is echt zo gek als een deur en altijd in voor een grapje. Ik zelf wilde de dag na de keizersnee gelijk weer douchen, en dat viel toch vies tegen. Gelukkig hadden ze het infuus naaldje laten zitten en kon na de douche gelijk alles weer aangesloten worden. Dr euser kwam even vertellen dat ik lekker stront eigenwijs was geweest en dat ik lekker een dagje bij kon komen van mijn douche avontuur. S'avonds kwam hij toch nog even kijken hoe het met mij ging. Dat doet niet iedere arts zal ik maar zeggen. Dus voor alle mensen die nog gaan bevallen in het Beatrix, het is best welk gezellig daar.
Gr Naatje74

Gefeliciteerd!

Geniet van je menneke!

Liefs Els,
mama van Quentin 21.09

Terug
Bovenaan