Onze eigen mamaclub!

Eindelijk, daar is 'ie' dan.. onze eigen mamaclub!
Wie is er tot nu toe allemaal in september uitgerekend? Ik rond 2 september 2013. Wanneer hebben jullie de eerste echo? En doen jullie mee met Moeders voor Moeders?

Groetjes Maud

Hoihoi!
Ik praat mee in de augustusclub, maar zal hier ook mee kletsen. Ik ben (volgens eigen berekening) ook rond 2 september uitgerekend. Maar aangezien ik (volgens de gynaecoloog) verhoogde kans heb op zwangerschapsvergiftiging, denk ik dat de kans groter is dat de kleine in augustus komt (de eerste was 5,5 week te vroeg, hoop dat deze toch iets langer blijft zitten haha).
17 januari heb ik de eerste echo, dus dan weet ik de uitgerekende datum wat preciezer.

Hoi hoi

Ik ben op 1 september uitgerekend maar ik denk dat dat verschuift naar eind augustus.Bij onze dochter verschoof de datum namelijk ook 4 dagen naar voren. Wij hebben op 21 januari de eerste echo. Erg spannend allemaal.

Groetjes Jorinde

proficiat allemaal! ik heb 11 jan. de eerste echo. ben erg benieuwd. gisteren zag ik dat mijn buik al echt begint op te zetten. de vorige keer zag je met 10 weken al echt dat ik zwanger was. geniet van de zwangerschap!

Hallo,

Ik ben rond 11 september uitgerekend.
Wat hebben jullie allemaal snel een echo. Bij de praktijk waar ik kom is dat pas met 12 weken.
Ga deze keer weer meedoen met moeders voor moeders, zit te wachten op een telefoontje.

Bij de vorige zwangerschap had ik met 7 weken de 1e echo. In verband met een schildklierziekte lopen mijn controles via de gynaecoloog en die wilde alles goed in de gaten houden. Daarna met 10 weken weer, toen met 20, 30, 33 en 34 weken. De laatste twee waren extra echo's i.v.m. zwangerschapsvergiftiging.

Nu is de 1e ook weer rond de 7 weken. Maar verwacht dat ik er deze keer wel iets minder zal hebben haha.

Ik mocht kiezen tussen de verloskundige en de gynaecoloog, omdat mijn eerste zwangerschap eindigde in een keizersnede.
Ik ga nu toch weer naar de verloskundige en word dan met 36 weken overgedragen aan de gynaecoloog. Krijg je bij de gynaecoloog standaard eerder een echo?

Terug
Bovenaan