Onze eigen mamaclub!

Leuk he een mamaclub.

'September 2013' ik weet niet of je bij de gyn. eerder een echo krijgt. Ik was i.v.m. bloedverlies tijdens 1e en 2e zwangerschap wel meteen doorverwezen naar de gyn. En kreeg toen meteen een echo.

Nu hopen dat ik niet naar de gyn hoef :)

Hallo allemaal!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! En wat ik zo lees is het niet jullie eerste... van mij wel en ben 6 september 2013 uitgerekend. Ik heb 21 januari mijn 1ste afspraak bij de verloskundige staan maar ik weet niet of ik dan al een echo krijg. Ik ga er maar niet van uit dan valt het altijd mee! Ik hoop dat het een ieder goed vergaat en dat wij elkaar in september allemaal mogen feliciteren met een klein wondertje!!

Hallo allemaal! Gezellig hier zeg! Ik doe ook mee, en volgens mijn eigen berekening wordt het 11 of 12 september. Morgen komen de blauwe flessen van MvM en volgende week vrijdag een eerste echo. Ik heb mezelf net in een ander topic voorgesteld.

Jullie allemaal gefeliciteerd! Ik hoop dat wij 'lotgenoten' mogen blijven, en dat al die garnaaltjes mogen uitgroeien tot stevige gezonde babietjes.

@Melt4, het hangt helemaal van je VK af. In de praktijk waar ik ben maken ze geen echo's, dat gebeurd ergens anders. Bij ons is de eerste keer dus alleen een intake gesprek en dan maken ze een afspraak bij het echo bureau.

Jij hebt dan wel weer snel je intake zie ik. Ik mag op 30 januari komen, ben 2 september uitgerekend.

Hey griebelbaby,

Ik heb mijn eerste afspraak bij de vk gehad, het was ongeveer een uurtje intotaal dat ik er ben geweest. En wij hebben het enorme geluk gehad dat de echoscopiste er was en meteen een echo gemaakt heeft. Ze zei wel dat ze het ging proberen en niet zeker wist of ze wat ging zien en horen. Nou we hebben een klein kloppend hartje mogen zien en horen!! Heel bijzonder! Maandag 11febr. mogen wij weer en dan krijgen wij de termijn echo... kijken hoe het met de kleine gaat!!

Terug
Bovenaan