onze kindjes bij het kerstdiner

Wij gaan eten bij mijn schoonouders. Ik weet nog niet hoe laat en of Maaike mee eet. Ik denk dat ze wel op tijd gaan eten want ik heb ook nog een neefje van vier. En mijn schoonouders vinden het wel erg gezellig als die ook mee eten. Daarna kan Maaike daar heerlijk naar haar bedje want daar staat een eigen ledikantje voor haar. Ze gaat elke maandag naar mijn schoonouders dus ik hoef nergens aan te denken. Ze hebben ook altijd luiers liggen en zelfs wat reserve kleertjes. Heel erg luxe dus.

Dit jaar gaan we wel voor het eerst proberen wat er gebeurd als we Maaike 's avonds uit haar bedje daar halen en dan thuis weer in haar bedje leggen. Tot nu toe hebben we dat nog niet geprobeerd maar ik verwacht dat het wel goed gaat.
En anders zijn we de hele week daarna vrij dus dan rusten we dan wel weer wat extra.

Het enige vervelende is dat Henk storingdienst heeft en we dus met twee auto's naar mijn schoonouders moeten.

Groetjes
Inge

Hoi,
Hier ervaring...hihi...

Wij deden het altijd zo: De middagtuk van de jongens hielden we korter dan anders...we maakten ze dan wakker.
Vlakvoor het eten gingen we een grote wandeling maken...Hele familie mee, vonden dat ook wel effe lekker na een middag   binnen hangen. Oma blij...kon die mooi het eten voorbereiden.
Jongens helemaal moe gelopen en gerend en via de speeltuin weer terug...

Ze waren dan blij dat ze eindelijk effe zaten, even met iedereen spelen en rondkijken. Boekje, autootjes en kleurpotloden en ze hebben keurig het "diner" uitgezeten.
Misschien wel een beetje zielig..want ze waren erg moe op een bepaald moment maar ik heb ze nooit hoeven te vermaken.

Succes er allemaal mee! en vergeet vooral niet te genieten

x anouk

Kerstdiner.
Hier doen wij niet aan, wij eten 's middags (wel zo makkelijk met kleine kinderen, en familie die nog minimaal 1 uur moeten reizen om thuis te komen).
Bij mijn ouders gaan we 's middags even lekker wandelen naar de eendjes en hertjes, brood geven ed. en even naar de grote kerststal die op het plein staat.
Daarna eten we lekker een broodje met warme gehaktballetjes en een toetje.

Bij mijn schoonouders doen we de volgende dag gourmettenen daar zitten de kinderen gewoon mee aan tafel totdat ze er genoeg van hebben.
Daarna is het voor hun Wii spelen of DVD kijken en wij blijven gewoon lekker zitten of doen zelfs af en toe mee met hun.

Daan zal 2e kerstdag wel zijn middagdutje doen terwijl wij aan tafel gaan, krijgt ie van tevoren gewoon een boterhammetje. Is ie wel wakker dan bakken we pannekoekjes voor hem, smullen.

gr Saskia

Wij zijn beide dagen lekker thuis. Eerste kerstdag komt mijn moeder met haar vriend eten. Tweede kerstdag met zijn drietjes thuis. Elk jaar zullen we naar een andere opa en oma gaan of bij ons thuis uitnodigen. Vorig jaar mijn schoonouders bij ons gegeten, dit jaar dus mijn moeder met vriend en volgend jaar mijn vader met vrouw.

En wie ons verder wil zien met de kerst die komt maar een bakkie doen.

groetjes Maris

Wij zijn beide dagen lekker thuis. Eerste kerstdag komt mijn moeder met haar vriend eten. Tweede kerstdag met zijn drietjes thuis. Elk jaar zullen we naar een andere opa en oma gaan of bij ons thuis uitnodigen. Vorig jaar mijn schoonouders bij ons gegeten, dit jaar dus mijn moeder met vriend en volgend jaar mijn vader met vrouw.

groetjes Maris

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2008 21:44:16'));

groetjes Maris

Laat je even weten waar we moeten zijn :)

Terug
Bovenaan