A
Anoniem
Guest
Wij gaan eten bij mijn schoonouders. Ik weet nog niet hoe laat en of Maaike mee eet. Ik denk dat ze wel op tijd gaan eten want ik heb ook nog een neefje van vier. En mijn schoonouders vinden het wel erg gezellig als die ook mee eten. Daarna kan Maaike daar heerlijk naar haar bedje want daar staat een eigen ledikantje voor haar. Ze gaat elke maandag naar mijn schoonouders dus ik hoef nergens aan te denken. Ze hebben ook altijd luiers liggen en zelfs wat reserve kleertjes. Heel erg luxe dus.
Dit jaar gaan we wel voor het eerst proberen wat er gebeurd als we Maaike 's avonds uit haar bedje daar halen en dan thuis weer in haar bedje leggen. Tot nu toe hebben we dat nog niet geprobeerd maar ik verwacht dat het wel goed gaat.
En anders zijn we de hele week daarna vrij dus dan rusten we dan wel weer wat extra.
Het enige vervelende is dat Henk storingdienst heeft en we dus met twee auto's naar mijn schoonouders moeten.
Groetjes
Inge
Dit jaar gaan we wel voor het eerst proberen wat er gebeurd als we Maaike 's avonds uit haar bedje daar halen en dan thuis weer in haar bedje leggen. Tot nu toe hebben we dat nog niet geprobeerd maar ik verwacht dat het wel goed gaat.
En anders zijn we de hele week daarna vrij dus dan rusten we dan wel weer wat extra.
Het enige vervelende is dat Henk storingdienst heeft en we dus met twee auto's naar mijn schoonouders moeten.
Groetjes
Inge