Onze kindjes bijna 1 jaar oud!!

Hi meiden!

Hoe is het met jullie en de kids? Ben benieuwd! Wat is een jaar snel voorbij he, niet te geloven dat we vorig jaar met een dikke toeter liepen en nu gewoon ons kindje al bijna een jaar is! Hier gaat het super, Quinten is een tevreden ventje, gaat steeds meer dingen uitvreten en uitproberen :) Verder is hij super gezond, nog niet ziek/verkouden geweest. Hij groeit prima volgens de lijnen qua gewicht en lengte. Tandjes komen in rap tempo door, inmiddels heeft hij er 8. Daar is hij de laatste weken wel onrustig van geweest, vooral 's nachts, maar die fase hebben we ook weer gehad.. Nu is het wachten tot meneertje gaat lopen ;) Hij is absoluut geen eter, zeker geen tussendoortjes, daar heeft hij geen behoefte aan. Toch weegt hij al 10 kg dus daar ligt het niet aan ;)

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!! Zijn de verjaardagscadeaus al in huis? Ik moet nog eens even goed gaan kijken, er is zooooveel!

Liefs Esje
 
Het is echt hard gegaan hè... Ik heb toevallig een paar weken terug een foto gemaakt met Rosalie op mijn buik, precies zoals ze er een jaar terug in zat, te grappig! Ze past er echt niet meer in ;)!

Verder gaat het prima met haar, ze heeft 6 tandjes, eet als een bootwerker en slaapt over t algemeen goed. Ze is liever lui dan moe, en na een paar maanden tijgeren en rollen is ze nu in een week tijd gaan staan, kruipen en lopen langs de meubels. En dan ook echt met zo'n gezicht erbij van "dit kon ik al heel lang hoor" hahaha!
De cadeaus zijn nog niet in huis maar we zijn wel al in volle voorbereiding :)!
 
Met Jaimy gaat t super. In maart heeft hij 2 tandjes gekregen en toen hield t op haha. Jaimy kruipt en loopt nog niet, maar wil wel. Duurt vast niet lang meer, maar is wel lekker rustig zo. Hij groeit goed, maar is geen grote eter. Net als mama dol op brood, maar warm eten liever niet. Verder is het een heerlijk makkelijk kereltje, slaapt goed en bijna altijd vrolijk.
Nu ook al goed te merken dat t leven weer een stuk makkelijker wordt als ze ongeveer 1 zijn. Is volgens jaar bij ons weer heel anders haha.
Ben de laatste dagen ook best wel wat emo en nostalgisch als ik aan het afgelopen jaar denk, wat en prachtig jaar. Komende nacht precies een jaar geleden dat t allemaal begon...pfoe, zou niet meer zonder m kunnen!
 
Met Sterre geet het ook ontzettend goed. Ze is 26 augustus jarig. er is al het een en ander in huis. ook ons cadeau ook. Sterre krijgt een bouwboerderij van Hello Kitty.
Sterre kan al los staan. soms doet ze een stapje maar lopen doet ze nog niet. Ze eet goed lust bijna alles. Ze heeft al 8 tandjes en er zitten al bobeltjes op de plek waar kiezen moeten doorkomen.
Ik ben nog veel bezig met vorig jaar van toen ik zwanger was en dat het best zwaar was. Maar we genieten echt ontzettend van ons kleine meisje.
 
Met Riley gaat het ook super goed. 6 augustus 1 jaar geworden wat een feest en wat gaat de tijd snel. Kruipen en lopen doet hij allebei even graag. Hij heeft nu 8 tandjes. Eten gaat ook allemaal goed. En groeit als kool haha..
 
Hallo allen,

Joell is 6 augustus 1 jaar geworden. We hadden feestje thuis en om de hoek is er een grote speeltuin, dus zijn de kinderen buiten gaan spelen, gelukkig was het weer later bijgedraaid. want het regende veel in de ochtend. Hij heeft echt genoten van zijn verjaardag. Nu op naar jaar 2
 
hallo
13 augustus is marino 1 jaar geworden
zijn geplande datum moet nog komen 28 september
het was super mooi weer op zijn feestje en hij heeft echt super genoten van zijn lekkere slagroomtaart dus nu op naar 28 september zal toch wel een dag blijven om te herinneren
 
Wat leuk om van iedereen te lezen!! Famke is zaterdag 1 september 1 geworden, maar volgde de aug moeders omdat ik in aug was uitgerekend en ik dus daar mee deed. Met Famke is het goed, ze is ruim 10 kg, heeft inmiddels al 11 tandjes en ze staat constant. Kruipen heeft ze nooit gedaan, wel al zittend :) Het is echt bijzonder wat is de tijd toch snel gegaan! Ze is goed verwend, leuk armbandje, loopwagen, duplo, muziekinstrumenten, knuffel jemig niet meer bij te houden, gelijk een verdubbeling van al het speelgoed dat ze al had.

p.s. Vlinder ook fijn om te lezen dat het met jou goed gaat!!
 
Terug
Bovenaan