ONZE MAAND IS AANGEBROKEN!!!!!!!

Hallo Dames,

ja hoor eindelijk is het dan Maart 2009, onze maand
Wat is de tijd toch voorbij gevlogen.

Hoop dat iedereen die nog niet bevallen is, een hele fijne (voor zover dat fijn kan zijn, hhahaaha) kan beter zeggen een voorspoedige bevalling zal hebben.

Succes met de laatste loodjes Allemaal!!

Groetjes Anne
mv Levi en ??? 26maart09

Hallo meiden,

Inderdaad onze maand is aangebroken. Allemaal heel veel succes met de bevalling en dat er maar een hoop mooie kinderen geboren mogen worden.

Groetjes

Corrie
(5 maart uitgerekend)

Ja het wordt nu inderdaad wel spannend! Nog max 5 weken voor mij, ben pas op 23 maart uitgerekend, dus ik moet nog even geduld hebben.
Iedereen veel succes met de bevalling en dat het allemaal maar gezonde kindjes mogen zijn.

groetjes Maris

Hallo allemaal, vanaf vandaag 'hoor' ik officieel bij jullie...ik was 24 februari uitgerekend maar je raadt het al...nog niks hier en ik denk dat het nog wel even duurt ook, helaas.
 Eerlijk gezegd vind ik het wel weer leuk dat ie (het wordt weer een jongetje) in maart wordt geboren, lekker naar de lente en maart klinkt een stuk positiever dan dat druilerige februari. Dat neemt niet weg dat ie nu wel mag komen natuurlijk. Ik wens iedereen een goede bevalling en een leuke, gezellige kraamtijd toe...liefs, Elle.

Jeeeeh.... maart! En van mij mag het komen als ik nog meer nachten als vannacht ermee kan voorkomen  pff.. heel de nacht voorweeën gehad echt niet lekker! Als je nou weet dat het ergens nut voor heeft maar voorweeën zijn niet altijd werkend zeg maar. Donderdag naar de gyn voor controle!

En ik wens idd iedereen een voorspoedige bevalling!
Groetjes Macka

Ja ja dames het is aan ons deze maand. Wat spannend...
Ik ben 13/14 maart uitgerekend.
Dinsdag ben ik jarig, het rommelt al een tijdje hier, het zou toch het mooiste verjaardagscadeau ooit zijn e om op je verjaardag te bevallen.

@macka Ik heb ook al enorm veel last gehad van voorweeën, ben er al even voor binnen gewees... Nu ik las wel dat het degelijk het nodige doet hoor, dus niets voor nieuts. Het zou voordelen bieden tijdens je echte arbeid, dus als dat een troost kan zijn, hehe...
Het kan ook enorm pijnlijk zijn e, ik dacht onlangs dat het begonnen was, zoooveel pijn, wow... Maar we gaan er toch voor!!! Voor zo'n klein hummeltje heb je immers ALLES over!!!

Toy toy allemaal!!
Liefs,
van ons...

Inderdaad....klinkt in 1 keer een stuk dichter bij die bevalling....laat maar komen.

Voorweeën kunnen nut hebben, maar hoeft echt niet.
Na 6 weken elke nacht voorweeën en 16 uur 'gewone weeën' had ik 2cm ontsluiting en was de boel nog steeds niet rijp en zacht. Dus veel nut heeft het bij mijn eerste niet gehad (of..........wie weet had ik zonder voorweeën wel 1 cm gehad hahah)

Hoi hoi,

wat betreft die voorweeën Miekje82 dan heb ik het niet zozeer over ontsluiting.
Maar ik heb gelezen dat voorweeën zeker NIET VOOR NIETS zijn!
Dus daaraan heb ik me dan een beetje opgetrokken.
Want bij mij heeft het tot nog toe ook nog niets opgeleverd, ik heb 1cm, dus...
Maar met de bevalling zelf zou dit blijkbaar wel nuttig kunnen zijn!
Dus vandaar...
Ik geloof dat dan ook maar, omdat ik er zelf ook al ongelooflijk veel last van gehad heb !

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan