ONZE MAAND IS AANGEBROKEN!!!!!!!

Net als Elle is onze maand alweer voorbij...pfff.
Ik was 25 februari uitgerekend, maar hier ook nog geen kleintje :(

Dus... nu word ik ook een Maart mama.

Ik las al veel mee op dit forum omdat ik eind februari uitgerekend was, en onze dochter 2.5 jaar geleden 11 dagen te laat was, had ik er al rekening mee gehouden dat dit hummeltje ook niet veel eerder zou komen! ( moeder instinct? )

Maar ik begin het nu wel behoorlijk zat te worden, en vooral van iedereen die belt of het nog niet zo ver is!

Omdat onze kleine vanaf week 37 steeds is gaan draaien, stuit/dwars en dan wel weer goed loop ik bij de gyn. Jammer dat het dus geen thuis bevalling word, maar het enige wat ik nu wil is dat het begint...

Iedereen heel veel succes met die laatste loodjes en straks een mooi en gezond kindje!!!

Groetjes Elise mv Merel en ? (40.4 wkn)

Jaaaaaaahhhhhhhhhh,

vandaag 1 maart is mijn uitgerekende datum, maar nog niets aan de hand hier!

Ik had van het begin af aan het gevoel dat de kleine eerder zou komen, mijn gevoel had het dus verkeerd.

Het wordt wel erg spannend nu, onze dochter (11) en zoon (8) vinden het ook erg spannend en vragen elke ochtend of ik al buikpijn heb, haha.

We kijken er alle vier erg naar uit, maar ik moet zeggen dat ik de zwangerschap ook   weer heel erg leuk vind. Geen kwaaltjes (behalve het zuur, bah) en nu begin ik een beetje vocht vast te houden maar dat is eigenlijk alles.

Als de bevalling ook nog voorspoedig verloopt ben ik de gelukkigste vrouw op aarde................ al moet ik zeggen dat ik af en toe tegen de bevalling op zie.

Mijn zoon was er binnen vier uur vanaf de allereerste wee en dat is best heftig geweest, geen tijd gehad om van een wee bij te komen, maar als het dan voorbij is, is het natuurlijk weer super allemaal.

Nou dames, heel veel succes allemaal en genieten maar...............

Groetjes Sandra

Jeeeeeeejjjj!!!!!!! Het feest kan beginnen!!!!

Esmé mv Kay en ???

(38   wk zw)

Hello dames,

Yessss het is ONZE maand! Besefte me dit gister ook, ajks!
Ben zwanger terug gekomen van een weekje Oostenrijk en vanaf nu mag ie komen! Maar, ik verwacht het nog even niet want naast indalingspijntjes heb ik nergens last van. Zelfs de nesteldrang blijf uit, terwijl ik een redelijk neuroot kan zijn.

Spannend dames!

Groetjes Janneke

Hallo allemaal,

Inderdaad onze maand! Wij hadden alleen niet verwacht die te redden.
Wij zijn 13/14 maart uitgerekend maar dachten echt dat het een stukje eerder zou komen. Ach, het kan nog eerder komen :). Februari vind ik ook niet zo leuk klinken als maart.
Die laatste lootjes vallen me iets tegen. Ik hoop af en toe: kom maar baby, verlos mama, maar het werkt niet.
Dat waggelen, rugpijn, stukje verlies zelfstandigheid, maar ja. Alles voor een gezond kindje. Ik wil graag thuis bevallen, maar het is nog even afwachten of dit kan omdat mijn bloeddruk steeds schommelt tussen goed en te hoog.
Ik heb wel zin in de bevalling (raar he).

Jullie allemaal succes en toi toi toi,

groetjes Bianca

Hey jufbianca,

wij zijn net hetzelfde uitgeteld, ook 13/14 maart. Laatste echo wees 13 maart aan.
Ook hier hadden wij gedacht dat het een februari baby zou worden, maar neen hoor. Het laat flink op zich wachten... Niemand had dit verwacht.
Ons eerste is op precies 38 weken geboren, dus hadden ze ons een beetje voorbereid op weer een vroege vogel... Wil niet altijd iets zeggen, maar de gynaecoloog had ons wel al een beetje voorbereid.
Ik herken je kwaaltjes, maar ondanks probeer ik toch nog te genieten van deze laatste dagen... Je bent het toch weer zo snel vergeten achteraf en het is nog zo mooi !!! hehe...

Doe het goed!!!

Liefs,
van ons...

Ja hoor, daar is ze dan!

Op maart bevallen van een prachtige dochter: FEMKE

's-Middags om 14.27 uur (heb het bonnetje bewaard) stond ik nog plantjes af te rekenen bij het tuincentrum en om 20.29 uur lag onze kleine meid in mijn armen.

Supersnelle bevalling, rond half 5 dacht ik wat krampen te voelen, om half zes kwam mijn man thuis en werden de krampen wat heftiger en regelmatiger, om tien voor zes toch maar ik bed gaan liggen en om 20.29 uur is ze geboren!

Onze dochter (bijna 12  jaar)  en zoon (bijna 9 jaar) zaten beneden met opa (oma was bij de bevalling) en waren gelijk na de bevalling naar boven gekomen. Onze dochter heeft samen met papa de navelstreng doorgeknipt, zoonlief wilde liever kijken.

Alles heel relaxed verlopen dus, echt een super bevalling (wel heel heftig maar erg kort).

Voor iedereen die nog moet gaan bevallen: heel veel succes en geniet van de kraamtijd!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan