Onze maand!

Ik ben ook benieuwd naar nieuwe baby's!

Onze maand, het is gewoon raar ..
Kan me nog herhinneren dat ik zat te wachtte tot MEI helemaal onder aan het lijstje stond , zodat we onze "eigen maand " hadden.
En vanacht dacht ik ook opeens het is gewoon al MEI!!

Succes iedereen! Duurt voor niemand lang meer nu.
 
Toch nog net op de valreep een april mama geworden. 30 april, laatste koninginnedag, is om 14.45 Sarah Sophie geboren. Haar roepnaam is Sarah.

Met 38 weken zijn we om 08.00 uur naar het ziekenhuis gegaan en had toen 2 cm ontsluiting, dus kon ik ingeleid worden. Rond 10.30 begonnen de weeën, eigenlijk alleen buikweeen. Rond 11.30 heb ik om pijnbestrijding gevraagd, in eerste instantie werd er voor een ruggenprik gekozen, maar toen bleek dat ik al 6 cm ontsluiting had, dus dat kon niet meer.

Ben toen aan zo'n pomp aangesloten, rond 13.30 had ik al volledige ontsluiting! Het persen ging goed, alleen ik kreeg haar het " bochtje" niet door geperst, het leek alsof ik tegen een muur stond te persen. Na 45 min persen, arts erbij want ik kon echt niet meer.

M.b.v. een vacuümpomp is Sarah geboren, dit ging heel snel. Overweldigend om haar dan op je buik te zien liggen, maar zo intens gelukkig!

We moesten beide een nachtje blijven, ik vanwege mijn bloeddruk en Sarah omdat ze best "zwaar" woog voor 38 wk, 3630 gr. Ze hebben toen haar suiker in de gaten gehouden. En omdat ze met de pomp gehaald is moest ze ook blijven.

De volgende dag heerlijk naar huis! We hebben wat opstartproblemen met de borstvoeding gehad, waardoor Sarah teveel was afgevallen, bijna 10% onder haar geboortegewicht. We zijn nu overgestapt op flesvoeding en ze zit nu zo'n 7% onder haar geboortegewicht, dus we gaan de goede kant op.

Maar wat is het een tevreden meisje, ze komt netjes om de 3 uur voor de voeding en wordt steeds alerter! Wat een rijkdom heb je dan in je armen!!! Ik kan het me niet meer voorstellen dat ze er niet zou zijn!

Wat genieten we van haar en van elkaar als gezin!
 
Bo,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid.
Een mooie naam.
Geniet in deze leuke tijd van elkaar en van het gezinnetje!

Liefs Linda.
 
Terug
Bovenaan