onze mannen :)

hey meiden!

hoe gaat het met iedereen?
Ik vroeg me af hoe het met jullie mannen is ;) zijn ze al een beetje zenuwachtig? Of juist helemaal niet? neemt je man wat meer dingen uit handen?

Ben benieuwd!

Liefs,

mijn man is niet zenuwachtig, hij heeft er heel veel zin in en ja hij zorgt nu heel goed voor mij en wil ook heel veel doen in huis zodat ik niet zoveel hoef te doen.

liefs, mij

Die van mij maakt overuren. Hij stelt het niet zo op prijs als ik loopt te sjouwen dus dat doe ik al een hele tijd niet meer. Verder is het echt een schat helpt eigenlijk met alles wat ik niet meer kan.
Of er sprake is van zenuwen... dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Het is meer van.. hoe nu na de bevalling heb ik het idee. Denk dat we samen blij zullen zijn als het zover is :)

En lovertjuh bij jou dan?

fijn om te lezen :)

die van mij? dat is zon schat! Gaat het schat? zal ik dat even doen lieverd? hij wil niet dat ik nog ga lopen sjouwen en neemt me veel uit handen :) Hij is niet zenuwachtig, maar vind dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd haha ;)

Liefs!

Nou hier kijkt hij wel wat ik allemaal aan het doen ben dat het niet te zwaar doet... hij neemt spontaan de stofzuiger in zijn handen... doet tie niet vaak hahaha.. verder is hij nog helemaal niet zenuwachtig... is al de 2e bij ons dat zou best kunnen schelen...

Na de bevalling blijven ze vaak nog zorgzaam voor je doen hoor!

Die van mij wil maar dat het achter de rug is en het "normale" leven kan beginnen.. Die hele bevalling vindt hij maar helemaal niks omdat ik veel pijn heb en hij niks kan doen behalve de orders opvolgen van de vk :) Tja ik moet zeggen dat ik er weinig van merk zit ergens op mars of verder op zo'n moment.
En ach we hebben het al 2x meegemaakt dus inderdaad schiet maar op met die bevalling ben veel te benieuwd hoe ons meisje eruit ziet...Zal ze op haar broers lijken op welke en lijkt ze op haar nichtje (vorig weekend geboren) kriebelskriebelskriebels... Dus de douche is schoongemaakt en het hele huis gezogen en 2 wassen gedaan vaatwasser hahahaaa hoe zou ik aan die harde buiken komen de hele tijd.

Mijn vriend is ook echt een schat! Hij neemt me ook alles uit handen.
Ik heb wel een beetje met m te doen, ook omdat we over 2 weken de sleutel krijgen van ons nieuwe huis en het is een hoop geregel allemaal!

en ik heb mezelf niet meer zo goed in de hand! ik ben heel kattig de laatste week, helemaaaaal niet leuk, dus ik gok dat ie heel blij is als het allemaal voorbij is :) net als ik :)

Geen zenuwen, heeeel veel zin in..

Terug
Bovenaan