onze mannen :)

Die van mij is het wachten beu en maakt telkens de opmerking kan moeder natuur het niet in 7 maanden ofzo hahaha.

Verders vind hij dat ik goed op mezelf meot passen en doet hij alles wat ik vraag qua sjouwen en tillen en doe ik het wel zelf wordt ie boos hahaha ben beetje eigenwijs.

nu net met verlof dus hij is benieuwd hoe ik het vind thuis zitten in mijn eentje.

heb mezelf voorgenomen allemaal leuke dingen te doen.

nou amanda88 een nieuw huis is altijd stress is mijn ervaring, altijd spannend hoe het allemaal gaat lopen. nu je zwanger bent zal het er niet makkelijker op worden hahaha arme jij en arme man :). Komt wel goed hoor. Gaan jullie er al snel wonen?

Nou ik heb er op gestaan dat ik in het oude huis wil bevallen!! en niet met mijn baby in een half af huis wil zitten met verfdampen en al die onzin. dus, we gaan er pas in als het klaar is en ik ben bevallen natuurlijk :)

ik zie mezelf al staan midden in een verhuizing met gebroken vliezen of iets!! :) nee geen extra stress voor mij hoor!

Kus amanda

Ook mijn hubbie is super lief nu hoor! Alle (mannen) klusjes zijn af hoor! Poetsen in huis hebben we een hulp voor, dus dat hoeft hij niet te doen, alleen 2 keer in de week stofzuigen..(langs de bank en stoelen heen... ;-))
Sjouwen of iets naar boven tillen mag ik echt niet zelf doen van hem...

En als ik ineens weer angst krijg voor die bevalling, stelt hij me steeds wel heel erg gerust. Dat hij bij me blijft en dat ik het weer kan, net als de andere 2 keer... Heel geruststellend is hij voor me!!

Haha...zenuwachtig is hij zeker wel. Maar ik kan he dat ook niet kwalijk nemen hoor. Dat ben ik zelf ook wel een beetje.
Toch zijn we ook allebei wel heel nuchter en proberen het zoveel mogelijk over ons heen te laten komen.

Hij is wel hartstikke lief voor me, en neemt me zoveel mogelijk uit handen. Dat is wel eens een beetje frustrerend voor mij, want ik voel me verder prima, dus wil niet behandelt worden als een invalide.

Toch is het hartstikke fijn dat hij zo meeleeft.

Terug
Bovenaan