Onze meid nu ook naar psz

Hoi Emmy,

Fijn dat ze niet meteen naar huis wilde, dat is idd een goed teken, een beetje huilen tussendoor is ook niet erg, als ze snel te troosten zijn, ze moeten idd even wennen en thuis huilen ze ook wel eens toch!
Hoeveel dagen gaat ze vanaf nu??of halve dagen?
Hier gaan we beginnen met 2dgn, behalve de eerste week (woe-don-vrij) dat is maar een halve week en dan ben ik nog thuis dus dat is wel een fijn gevoel.

Gr MJ

Hoi hoi,

Wat goed zeg! Gaat hard dan he?

Myrthe gaat 1x per week naar kdv. Zij is een zogenoemde stille. Zegt alleen het hoognodige en blijft liefst beetje in buurt van de juf. Als ze dan die dag gewend is, gaat ze wel spelen met andere kinderen, maar ze blijft stil volgens de juf.
En als ik haar dan ophaal, kletst ze de oren van mn hoofd totdat ze naar bed moet haha.

Geniet ervan, weer een mijlpaal.

Liefs

Minoux gaat 2 ochtenden...maandag en dinsdag. Hier kan het ook alleen maar in de ochtend en niet in de middag.
Als ze 3 zijn "moeten" ze 3 ochtenden, maar dat vind ik maar raar want in feite zijn de kids helemaal nog niet leerplichtig.

Helaas ging het vanmorgen niet zo goed. Huilen toen ik wegging. Slik, dat is toch even niet zo leuk. Maargoed...ik geef zelf les...en weet dat dit meestal toch snel over gaat. Alhoewel het natuurlijk als mama zijnde niet leuk is om te zien.

Net als jij MJ ben ik ook thuis als ze naar de psz gaat en idd geeft dat wel een fijn gevoel. Ik werk zelf nl. in de middagen en avonden. Nadeel is dan wel dat ik haar tijdens de psz dagen ineens heel weinig zie. Daar tegenover staat wel dat ik do t/m zo. de hele dag thuis ben.

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan