onze nieuwe woonkamer (foto's)

Hey!

Mooi zeg! En volgens mij hebben we dezelfde meubels... ( weet ik niet zeker, die van jou zijn volgens mij koloniaal, en wij hebben de licht eiken versie, denk ik...)
Wel mooi zo hoor! Is ook wel mijn smaak, hihihi! En een love-seat, heerlijk! Wij hebben een mega bank gekocht waar we gewoon met de hele familie languit op kunnen liggen, inc. bullie en kat dan! Hoewel ik toch wel een beetje jaloers word op de ruimte die de hond heeft bij jullie zeg...

-X- Marieke

hmmm, oke, bij jou is schoner, maar is het dezelfde serie? Vind die van jou echt mooi namelijk! Stond niet opgesteld hier in de winkel... we hebben geen spijt overigens hoor!

Wat een verandering hé. Heel erg gaaf.
En ook zo knus, heerlijk.
Ik vind het echt een cissy huis!

Pauline

@marieke..... wij hebben dezelfde eettafel als jullie haha (heb jij er ook leisteen in??)

Volgens mij moet het daar wel voor doorgaan...
Maar Thomas heeft er al zo veel bekers, auto's en weet ik al wat nog niet op laten stuiteren dat ik nooit geloof dat het zo is, hahahah! Volgens mij hadden we dan geen bovenlaag meer gehad met alles war er dan af had moeten springen...
Maarre: leuke meubels hebben we allemaal dan , hahahha!

Nee joh de leisteen is zo keihard, dat kan wel een stootje hebben. Hier is er ook al aardig wat op gestuiterd en overheen gegaan, maar niets te zien hoor

ff foto uit de oude doos geplukt, maar hier onze tafel

(sorry voor de topic bevuiling cissy)

Oh Cissy,mogen wij bij jullie komen wonen??Hahahahaha...
Wat ontzettend mooi en wat een erg gezellig uitstraling.Precies zoals jullie zijn.Het is ook helemaal mijn smaak,ik hou daar wel van.
Nou het was de moeite waard hoor.
Geniet er maar lekker van met je gezinnetje.
Liefs Kitty en Tess

met een woord super!!
Erg mooi geworden, en het moet idd een heerlijk gevoel zijn om zo in je nieuwe "huisje" (lees interieur) te komen..

geniet er maar lekker van.

groetjes pally

Ow gezellig hoor! Lekker genieten van je nieuwe plekkie!
Liefs Nelleke

Wow gaaf! Ziet er gezellig uit!

Lekker knus voor de komende feestmaand, heerlijk met die kaarsjes. Ben er gek op!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan