onze reddende engel

da ligt hij nu en lacht onz aan,onze reddende engel.7 maanden jong,en heelemal op schema.met 4 maanden kon hij al omrollen,wij zijn zo trots op hem!           ik kijk terug op mijn leven.....13 jaar waren mijn man en ik verslaavd aan de heroine en de cokaine,zelf toon  ik ooit van de dokter  te horen kreeg,dat ik nog maar 3  maand te leven had,als ik zo door zou gaan,trok ik mij er niets van aan.2 maanden later was de dag,die mijn(ons)leven voor 100%  veranderde! onze'reddende engel' kondigde zich aan.sinds dien zijn we clean,en gaan heelemaal op in onze niewe taak van "ouders zijn!    
 
Hoi hoi

Als we dan toch mogen oordelen: verslaving is stom (werk zelf in de psychiatrie) maar vind het geweldig dat jullie leven zo omgekeerd is. Wat zo'n klein hummeltje al niet kan doen.

Veel geluk verder
Sjannie
 

Ik zal je ook niet aanvallen. Oke, verslaving is dom. Maar je bent r nu van af, en allemaal dankzij je mannetje. Blijf naar hem kijken, en kijk nooit meer terug!!! Heel veel sterkte met alles en bijzonder knap. Groetjes Maroesca
 
hoi roze wolk,

helemaal geweldig dat jullie nu clean zijn. Petje af hoor.
Geniet van jullie reddende engel en als iemand vooroordelen heeft moet je maar denken ze weten niet beter. ik heb in ieder geval respect voor jullie)

groetjes sam
 
Ook hiervandaan een hart onder de riem - las ergens anders in een forum dat je compleet gebroken hebt met je verleden met als gevolg dat je nu een hele nieuwe vriendenkring moet opbouwen. Lijkt me niet mee te vallen om er zo rigoureus uit te stappen, maar wel heel goed dat jullie dat gedaan hebben! Op die andere plek hadden ze het over babyzwemmen, wat dacht je van babymassage? En misschien zijn er meer moeders met kindjes bij jou in de buurt? Ennnnnn: je kan natuurlijk buiten het hele 'babygebeuren' om ook nieuwe contacten opdoen: sporten bijv.? Succes en geniet-ze!!
 
BEDANKT, voor al jullie positive reakties en tips,ikhad nooit verwacht dat mensen mij mijn verleeden zouden vergeven en juist trots op ons zijn.Bedankt,echt,ben heel blij hierover,groetjes, rozewolk.
 
Hallo rozewolk,

Ik kan me helemaal in jou vinden, ik ben zelf ook 13 jaar verslaafd geweest aan dezelfde middelen als jij, ik heb talloze pogingen door de jaren heen gedaan om te stoppen, maar het lukte nooit, totdat ik 2,5 jaar geleden mijn vriend leerde kennen, toen ben ik onder narcose afgekickt en heb daarna een implantaat van naltrexon gekregen in m'n lies, dat werktte een half jaar, in augustus 2004 was die implantaat uitgewerkt en juni 2004 ben ik zwanger geworden, iets wat we allebei heel graag wilden.
In maart 2005 is onze dochter geboren, zij is ook zeker mijn reddende engel en een groot wonder voor mij en voor mijn vriend natuurlijk ook.
Mijn dochter heeft echt mijn leven totaal veranderd in positieve zin, ik heb ook nooit meer trek gehad.
Ik heb gelukkig een kerngezonde dochter, ze is nu 7,5 maand oud en probeerd al te kruipen, niet dat dat echt lukt hoor, en zitten op schoot homaar, madam wil staan en op mij lopen!
Ik vond het erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik wil nog even zeggen dat wij zeker trots op ons zelf mogen zijn, want het leven waar wij uit komen, kom je niet zo makkelijk uit en wij hebben het toch maar geflikt en dan nog gezonde kinderen!, wat wil je nog meer.
Ik vind het echt super om mama te zijn, groetjes supermama
 
hallo supermama,wat toevallig ja,ben blij iemand te leren kennen,die het zelfde meegemaakt heeft als ik.Ik krijg veel komplimentjes,jij zeker ook,of niet? Hoewel het mij niet meer als logisch lijkt,dat je 'clean' moet zijn,om een kind op te kunnen voeden.Ik  zou het leuk vinden eens met jou teMSN'nen...dit is mijn e-mail adr.: sarahhekstra@hotmail.com     ik zieh het wel....Omdat ik de kontakt met mijn oude "vriendenkring"(als je dat zo kunt noemen..)total verbrooken heb,blijven er niet veel 'normale'vrienden over,om mee om te gaan.Al heelemaal niet iemand met man(vriend)en baby op de zelfde leeftijd als mijn kleine vent.       Veel liefs en geluk,Groetjes rozewolk(sarah)  
 
Terug
Bovenaan