Hallo rozewolk,
Ik kan me helemaal in jou vinden, ik ben zelf ook 13 jaar verslaafd geweest aan dezelfde middelen als jij, ik heb talloze pogingen door de jaren heen gedaan om te stoppen, maar het lukte nooit, totdat ik 2,5 jaar geleden mijn vriend leerde kennen, toen ben ik onder narcose afgekickt en heb daarna een implantaat van naltrexon gekregen in m'n lies, dat werktte een half jaar, in augustus 2004 was die implantaat uitgewerkt en juni 2004 ben ik zwanger geworden, iets wat we allebei heel graag wilden.
In maart 2005 is onze dochter geboren, zij is ook zeker mijn reddende engel en een groot wonder voor mij en voor mijn vriend natuurlijk ook.
Mijn dochter heeft echt mijn leven totaal veranderd in positieve zin, ik heb ook nooit meer trek gehad.
Ik heb gelukkig een kerngezonde dochter, ze is nu 7,5 maand oud en probeerd al te kruipen, niet dat dat echt lukt hoor, en zitten op schoot homaar, madam wil staan en op mij lopen!
Ik vond het erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik wil nog even zeggen dat wij zeker trots op ons zelf mogen zijn, want het leven waar wij uit komen, kom je niet zo makkelijk uit en wij hebben het toch maar geflikt en dan nog gezonde kinderen!, wat wil je nog meer.
Ik vind het echt super om mama te zijn, groetjes supermama