onze reddende engel

Hoi Rozewolk,
Heel knap dat jullie afgekickt zijn, echt supergoed want dat doet niet iedereen je na!
Blijf clean, dat verdient jullie kindje natuurlijk, en jullie zelf ook!
Ik heb zelf nooit gebruikt maar wel lange tijd in het circuit rondgehangen. Verslaafde vriend gehad (ook herione en crack).
Verhuisd en volledig met de 'verkeerde vrienden' gebroken. Maarja, in een andere woonplaats bouw je ook niet zomaar een vriendenkring op, helemaal niet als je al wat ouder bent. Op school gaat het zo vanzelfsprekend, maar eenmaal gesetteld is het toch wel een tegenvaller. Ik heb tijd terug gereageerd op een oproepje op www.vriendin.nl en daar heb ik een hele leuke vriendschap door gekregen.
Ik zou je ook niet heel specifiek richten op iemand met een kindje van dezelfde leeftijd, alhoewel dit natuurlijk wel leuk is en gesprekstof geeft. Maar vriendjes maakt hij straks vanzelf wel. Geef hem alvast op voor de peuterspeelzaal voor straks,
en ga bijv naar de kinderboerderij en begin ook gewoon tegen moeders te kletsen. Ik vind het altijd leuk als mensen bijvoorbeeld vragen hoe ons dochtertje heet of hoe oud ze is. Niet dat je dan gelijk telefoonnummer moet uitwisselen, maar als je elkaar weer ziet begin je al wat makkelijer te praten. Je moet ergens beginnen!
Oproepje plaatsen op internet heeft denk ik ook veel nut. En je hoeft als je dat niet wil daarin zeker niets over je verleden te zeggen. Iedereen heeft een ander verleden en daarop mag je niet bevooroordeeld worden...
pffff lang mailtje, begin nu onzin uit te kramen dus stop maar!
Succes en nogmaals; wees trots op jezelf wat je nu bereikt hebt is top!
 
hallo lente,bedankt voor je lange reaktie,je kraamde zeker geen onzin uit.Ook bedankt voor je goede tips,wat betr. vrienden maaken,ga ik zeker probeeren.Wij blijven echt volhouden,heb het niet eens moeilijk meer.ikweet war ik het voor doe,en word er elke dag door een prachtig 'lachebekkie aan herinnerd(als dat dan al nodig zou zijn,wat niet zo is...)Groetjes,rozewolk
 
gewelidig van jullie zo zie je maar dat je er heus van af kan blijven en je niet alle verlaafden over een kam moet scheren.
geweldig blijf zo doorgaan en genieten.....
liefs mij trotse mama van jurre
 
bedankt,veravoor je compliment...leuk dat er steeds weer iemand op ons verhaal positief reageerd.Wij houden van ons nieuwe ,prachtiche leven met ons manneke,Jordi.Hier doen wij het voor!!!!En voor ons zelf naturlijk ook...Groetjes,trotse mama van Jordi    
 
Terug
Bovenaan