onze uk maakt het helemaal goed!!!!!!!

hey lientje

helaas, een relax vakantie wordt het niet echt hahaha
we gaan veel activiteiten doen en heb continu mensen om me heen (mn ouders,broer,zusje, en erwin en nathalia natuurlijk)
we zitten met zn alle in 1 huisje namelijk.

maar mn moeder en erwin hebben al gezegd dat ze me evt in een rolstoel zetten hahahaha
ff serieus, ik ben zwanger, niet invaliden hahahaha

maar gaat helemaal goed komen hoor.
heb er eerlijk gezegd als een berg tegen op gezien, op die vakantie.
maar nu het zo dichtbij komt, heb ik er steeds meer zin in :)

nog een keer helaas:
de vk is voor mij 25 minuten lopen, t ziekenhuis is mn bed uitrollen en dan ben ik er hahaha
maar heb net uitgevogelt hoe ik met de bus naar de vk moet gaan, scheelt me weer lopen. hihihi

ach, nog een paar weekjes en dan heb ik mn kleine meid in mn armen.
we weten waar we het voor doen he :)

liefs, do

hey lientje

helaas, een relax vakantie wordt het niet echt hahaha
we gaan veel activiteiten doen en heb continu mensen om me heen (mn ouders,broer,zusje, en erwin en nathalia natuurlijk)
we zitten met zn alle in 1 huisje namelijk.

maar mn moeder en erwin hebben al gezegd dat ze me evt in een rolstoel zetten hahahaha
ff serieus, ik ben zwanger, niet invaliden hahahaha

maar gaat helemaal goed komen hoor.
heb er eerlijk gezegd als een berg tegen op gezien, op die vakantie.
maar nu het zo dichtbij komt, heb ik er steeds meer zin in :)

nog een keer helaas:
de vk is voor mij 25 minuten lopen, t ziekenhuis is mn bed uitrollen en dan ben ik er hahaha
maar heb net uitgevogelt hoe ik met de bus naar de vk moet gaan, scheelt me weer lopen. hihihi

ach, nog een paar weekjes en dan heb ik mn kleine meid in mn armen.
we weten waar we het voor doen he :)

liefs, do

Do,

Je moet het allemaal zelf weten (qua activiteiten), al ga je de marathon lopen (bij wijze van) ;). Maar denk om het ukje in je buik en luister goed naar je lijf meis!

Lekker genieten van je vakantie, joehoe!!!

Liefs Lientje

Do,

Je moet het allemaal zelf weten (qua activiteiten), al ga je de marathon lopen (bij wijze van) ;). Maar denk om het ukje in je buik en luister goed naar je lijf meis!

Lekker genieten van je vakantie, joehoe!!!

Liefs Lientje

heyhey

ja, dat doe ik zeker! we gaan genieten, we gaan lol beleven maar ook rust houden.
k ga van de week naar de bieb, even een paar boeken lenen, zodat ik smiddags hopelijk van t zonnetje kan genieten, met mn benen omhoog hahahaha.

gaat helemaal goed komen :D

nu druk bezig met opruimen/schoonmaken.
de strijk heb ik al gedaan. dan daarna nathalia uit school halen, naar de dokter, dan nathalia naar bed, en ik zelf ook even liggen hahaha.

liefs, do

heyhey

ja, dat doe ik zeker! we gaan genieten, we gaan lol beleven maar ook rust houden.
k ga van de week naar de bieb, even een paar boeken lenen, zodat ik smiddags hopelijk van t zonnetje kan genieten, met mn benen omhoog hahahaha.

gaat helemaal goed komen :D

nu druk bezig met opruimen/schoonmaken.
de strijk heb ik al gedaan. dan daarna nathalia uit school halen, naar de dokter, dan nathalia naar bed, en ik zelf ook even liggen hahaha.

liefs, do

Terug
Bovenaan