Onze ukjes zijn bijna alweer jarig....!!!

Onze ukjes zijn bijna alweer jarig. Wij vieren het klein, met familie en een paar vrienden, gewoon gezellig! We weten alleen niet wat we meneer gaan kopen.

Heeft iemand leuke ideeen? Een fiets twijfelen we over, hij is daar nog niet aan toe en dan staat nu alleen nog maar in de weg. Duplo, heeft hij ook al best veel... Wie kan mij helpen???

Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan vieren en wat jullie cadeau geven.

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Tja wat gaat de tijd hard he...... pfffffff!
Moeilijk om weer wat te verzinnen voor die verjaardag. We hebben ook nog Sinterklaas en kerst eerst.....
Dan krijgt Jasmijn wat kleine spulletjes voor haar keukentje en als "grote" kado een houten treinbaan.
Voor haar verjaardag krijgt ze in ieder geval een po...... haha ook een beetje symbolisch..... en verder..... weet ik het eigenlijk nog niet...... ze heeft al zoveel. Misschien een schommel in de tuin..... ik heb mijn man al meerdere keren gevraagd om er 1 te maken, maar hij heeft hier voor als nog geen gehoor aan gegeven. Misschien doet ie het wel als ik zeg dat het een goed verjaardagskado is!!!
Ik zat ook te denken aan zo'n loopfiets. Hier is ze denk ik ook nog niet helemaal aan toe, maar dan heeft ze hem vast. Zoiets wil ik ook niet "zomaar" tussendoor geven eigenlijk.

Succes ermee!

Liefs Trudi

nou ja zeg! ik zat er net aan te denken hahaha dat nathalia binnenkort al weer 2 jaar is, en dat t allemaal zo snel gaat. :(

hoe en wat weten we allemaal nog niet, daar hebben we nog niet echt over na gedacht.
zowieso wel gewoon thuis , maar verder moeten we nog ff kijken.

wij gaan nathalia schoonmaak spullen geven.
voor sinterklaas en kerst krijgt ze allemaal poppenspullen zoals bad, bed, buggy enz
en met de schoonmaak spullen erbij is ze echt net mama! (alles wat ik doe, wilt zij ook doen)
al die poppenspullen geven wij omdat we een broertje of zusje voor nathalia verwachten, en ze zo dus ook mama kan nadoen als de baby er is.

maar goed, ji jhebt een jongen en die ga je natuurlijk geen poppendingen geven.

al eens nagedacht aan een racebaan? of een trein ofzo die rijd? een auto op afstandbediening?
een auto met licht en muziek?
is hij gek op knutselen? zoals klei? dan kan je dat geven. of kleurboeken? leerboeken? buitenspeelgoed voor de zomer? wilt hij iets niet? zoals tanden poetsen of slapen? geef hem dan een nieuwe leuke tandenborstel of een nieuw dekbedovertrek zodat het weer nieuw is voor hem?
heb je een bad? dan kan je bad spullen kopen.

mmm nou, dat waren mn ideetjes geloof ik wel hahaha.

wat gaat toch hard allemaal he. al weer bijna 2 jaar.
op naar de peutertijd :p

liefs, do

Daniel is pas op 22 februari jarig maar zou nog echt niet weten wat we gaan geven.
Vorig jaar heeft hij een loopfietsje gehad en vond dit heel leuk en speelt er wel vaak mee!
(tip voor anderen dus)
Verder heeft al een curver vol duplo, en speelt er wel heel veel mee, maar meer met de losse blokjes als bijv met de dierentuin / bouwplaats in zijn geheel.

Verder vieren wij verjaardagen van die kleintjes voor de opa', oma's
(en daar heeft ie er heel veel van, schoonmoeder en vriend, ma met man, pa met vriendin, mijn opa en oma en oma, manliefs 2 oma's)
Verder mijn broertjes en zusjes, wat vrienden en dan houd het wel op.

Als iemand dus nog goede verjaardagtips heeft voor een jongen... zijn ze van harte welkom, hihi
Misschien wel enkele kleine kadootjes zodat hij wat uit te pakken heeft en verder geld zodat we het in zn spaarpot doen, of er zelf wat voor kopen....
ik weet het nog niet,

Liefs Marina

Hier gaat het zeker alweer opschieten, 3 januari wordt Eva alweer 2 jaar!

Het is ergens wel jammer dat allebei onze dochters in 1 maand tijd zowel hun verjaardag als Sinterklaas vieren. In een korte tijd krijgen ze zo wel heel veel kado`s.

Voor Sinterklaas geven we Eva o.a. Little People spulletjes en knutselspulleltjes. We hebben ook zelf

Voor haar verjaardag geven we haar een keukentje met allerlei leuke spulletjes erbij. (keukentje is een oud Ikea keukentje gekocht op Marktplaats dat we opnieuw verven en opknappen met PIP Studio behang)

Verder vragen we een fietsje, een pop met toe behoren, boekjes zijn altijd leuk, cd`tjes met verhaaltjes en muziek speciaal voor kleine kinderen (zie www.jingo.nl, Eva kan er geen genoeg van krijgen)

Voor een jongetje is een keukentje ook erg leuk, anders is misschien een werkbankje, compleet met peuter gereedschap ook een leuk idee?

Voor Eva vragen we zo`n 3 wiel fietsje dat je ook met duwstang kan gebruiken.

Mmm, bericht te snel verstuurd.

Verder zijn leuke boekjes en knutselspullen hier ook altijd goed.

Voor Sinterklaas hebben we zelf naambordjes voor op de slaapkamerdeuren gemaakt, die zin had ik niet afgemaakt in het eerste bericht.

groetjes Marieke

Renske wordt in maart pas twee. Dat duurt nog wel even. Ze krijgt van ons dan een winkeltje. Ze heeft van Sinterklaas nu een kassa gekregen en een winkelwagentje en daar loopt ze de hele dag mee rond.
Emma had een keukentje gekregen toen ze twee werd en allerlei keukenspulletjes erbij. We hebben toen gekozen voor een best dure keuken, die niet te klein was. Nu is ze 4 jaar en speelt ze er nog veel mee.

Hier wordt met Sinterklaas een keukentje kado gedaan. Het winkeltje heeft mijn zoon afgelopen weekend met zijn verjaardag (3 jr) gekregen. Ook krijgen ze met sinterklaas diverse spullen voor het winkeltje en de keuken.
Maartje wordt ook pas in maart 2, dus dat duurt ook nog wel even.
Mijn zoon kreeg vorig jaar voor zijn verjaardag een fiets en een werkbank (zoals iemand hiervoor ook al aangaf). Hij is er echt heel veel mee aan het spelen geweest. Je ziet ze nu echt overal, en ze hoeven echt niet duur te zijn.
Dit jaar heeft hij van ons een step gehad en dus een winkeltje. Maar ook een mondharmonica, een blokfluit (kindermaatje) en een tamboerijn zijn een schot in de roos.

Succes met uitzoeken van een kado.
Gr Liesje

Terug
Bovenaan