Onze ukjes zijn bijna alweer jarig....!!!

Toen Emma twee jaar werd kreeg ze ook een peuterstep, met twee wielen achter. Daar heeft ze ook veel mee gespeeld.

Onze meid wordt 22 februari alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd toch vlug!
Wij hebben al duplo voor haar gekocht. Aan de familie vragen we ook een uitbreiding voor de duplo. Tekenen en knutselen is hier ook favoriet dus daar gaan we ook wat van vragen.
Een driewieler heeft ze al heel lang. De fietsenwinkel hier in het dorp ging weg en die had enorme kortingen. Dus toen hebben we de driewieler alvast gekocht.

Succes met de zoektocht.
Groetjes Anne

Onze meid wordt 22 februari alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd toch vlug!
Wij hebben al duplo voor haar gekocht. Aan de familie vragen we ook een uitbreiding voor de duplo. Tekenen en knutselen is hier ook favoriet dus daar gaan we ook wat van vragen.
Een driewieler heeft ze al heel lang. De fietsenwinkel hier in het dorp ging weg en die had enorme kortingen. Dus toen hebben we de driewieler alvast gekocht.

Succes met de zoektocht.
Groetjes Anne

Hoi,

Tijd gaat idd. snel! Volgend jaar wordt niet groot gevierd dus we houden het klein en bij ons thuis dus dit keer geen gedoe met tenten verhuren enzo. Djamila is van maart dus het duurt nog ff, voor sinterklaas en kerst krijgt ze niet veel, voor sinterklaas heeft ze duplo gekregen en ze krijgt nog een pop en een poppewagen en oh ja ook laarzen heeft ze gehad (dat is wel genoeg) en voor kerst weet ik nog niet en voor haar verjaardag een fiets ze heeft voor haar eerste verjaardag een driewieler gekregen en ze is helemaal gek op dus gaan we haar nu een fiets geven, een heel schatig met mandje ervoor echt iets voor haar en een keuken wil ik ook aan haar geven, moeilijk zeg er zijn zoveel dingen dat ik haar wil geven maar kan geen keuze maken pffff.

Groetjes,
Vanesca

Terug
Bovenaan