Onze zoon is geboren!

Gefeliciteerd!!!!!!

Laat je maar lekker verwennen hoor!
Ik hoop dat je zelf ook weinig klachten eraan over hebt gehouden zodat je echt optimaal kan genieten!!

Veel geluk voor jou en je gezinnetje!

Groetjes Sas

Hoi Maikje,

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tim! Fijn dat alles goed is gegaan.
En nu.......lekker genieten van je gezinnetje!

Groetjes Babybelle

Heel hartelijk gefeliciteerd met de kleine boy.
Je hebt het wel heel snel gedaan.
Was dat fijn of ging het een beetje TE snel?
Geniet lekker van je gezinnetje.

Groetjes Marianne

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat een snelle bevalling zeg! Alles helemaal goed gegaan of was het te snel?
Ik hoop dat jullie nu lekker aan het genieten zijn met zijn allen!

groetjes Tamar

Hoi meiden,

Zo, na een paar dagen rustig aan ben ik nu weer aardig op de been.
Het was idd een supersnelle bevalling. Om 4:50 waren mijn vliezen gebroken. Om 5:10 kwam de eerste wee. Toen zijn we naar het ziekenhuis geraced. Daar waren we uiteindelijk om 5:35. Toen had ik 5 cm ontsluiting dus de vk was nog erg relaxed. Maar ja, ik had al persdrang en kon dat niet meer wegpuffen. Een kwartier later is Tim geboren....
Het was heftig maar ik was erop voorbereid omdat Sven er ook heel snel was. Daarna nog wel flinke naweeën gehad natuurlijk maar nu gaat het harstikke goed.
We genieten volop van ons nieuwe gezinnetje. Sven vindt het helemaal geweldig en wil Tim alleen maar aaien en kusjes geven. Hij vindt het alleen minder leuk dat mama nu niet veel met hem kan doen. Maar dat gaat binnenkort wel veranderen als ik lichamelijk weer meer kan.
Gelukkig heb ik nu een kei fijn kraambed en kan ik echt genieten van Tim. Dat was destijds bij Sven heel anders omdat die naar het ziekenhuis terug moest.
Al met al dus superfijn allemaal.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan