onze zoon lust geen melk!

hoi meiden,

ik geef mijn zoontje alpro soja melk vind hij heerlijk en je hebt het in vele verschillende smaken en het is ook nog eens erg gezond.
hij lust ook geen melk en leek er ook wel een beetje allergische voor te zijn en toen probeerde ik deze melk en alle klachten verdewenen.

groetjes moni
 
Mijn zoontje lust alleen melk bij corn flakes, maar niet zo uit een beker.
Hij is wel dol op karnemelk en dat is veel gezonder als melk, is ook beter voor de poeperij. Ik kan helaas niet uitleggen waarom het beter is dan melk, maar dat vind je vast wel ergens op internet.
Ik geef wel echte gekarnde melk, niet uit een pak uit de supermarkt, want dat smaakt zuur.

Succes, ik hoop dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden.

Jo
 
Hoi,
Mijn dochtertje (bijna 2) drinkt geen melk en eet ook verder zo goed als niets waar melk in verwerkt zit. Geen pap, kaas, smeerkaas, yoghurt, karnemelk, chocomelk, jogi enz

Alleen een danoontje of wat vla maar ook dat is minimaal.

Dit komt omdat ze het ook niet kent ze heeft een koemelkallergie gehad en weigert dus nog alles waar koemelk in zit.
Zelf vind ik het geen probleem. Melk is helemaal niet zo gezond als wij denken of doen voorkomen en ik probeer het ook niet meer.

Ze krijgt nog 1x per dag de borst (Vroeg in de ochtend) en volgens het cb kan je ook peutermelk geven (als je dat wilt) of een extra toetje, of extra beleg op brood.

Verder heb ik niet het idee dat mijn dochertje iets mist.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan