Onzeker en niet gehoord worden.

O ik ben inmiddels al 15 kilo aangekomen en ben nog maar 28 weken, het ergste moet nog komen, vorige zwangerschap was ik 22 kilo aangekomen, is er ook weer af gegaan maar daar heb ik wel het één en ander voor moeten doen.

Maar die bezoeken bij die artsen daar weet ik alles van. Je bent daar een nummer voor hun, iedergeval zo ervaar ik dat. Vinden het helemaal niet interessant hoe jij je voelt enzo en kijken je zsm de deur uit terwijl jij daarvoor gerust anderhalf uur heb zitten wachten.

Inmiddels ben ik geen nummer meer door veel toestanden en heb ik een vast iemand dat scheelt ook weer. Maar een afspraak bij de verloskudige is altijd veel prettiger en ik vind ook persoonlijk dat je daar makkelijker dingen kan bespreken.

Loop je ook bij de verloskundige? misschien mag het wel van je ziekenhuis, het is zoiezo wel fijn om te weten met wie je te maken krijgt als je na de bevalling thuis bent (of misschien beval je al thuis)
 
Ik volg een cursus zwangerschapsyoga, juist om inderdaad verschillende ademhalingstechnieken te leren zodat ik beter met mijn astma om kan gaan.
Een lijstje maken is inderdaad wel een goed plan, zorg dat ik het de volgende afspraak in de aanslag heb haha.
Ik moet steeds om en om naar de gynaecoloog en de verloskundige, niet steeds een vast persoon dat is wel minder.
Tot nu toe kan ik goed bedoelde opmerkingen goed naast me neer leggen, maar gister was even een samenloop van van alles waardoor het even te veel was allemaal. Thanx voor alle reacties.
 
Terug
Bovenaan