hallo dames,
alles goed met jullie....
hier gaat eigenlijk alles lekker en goed.. alleen ik ben en wordt zo onzeker over de voeding voor onze Amy....
geef ik niet te veel
wordt ze niet te dik
CB zal het wel niet goed vinden
en van iedereen om me heen goed bedoelde adviezen waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.....
en Amy die heeft nergens last van is erg tevreden zo lang ze haar flesje maar krijgt......
Moet morgen naar CB en weet nu al dat ze zullen zeggen dat ze te veel krijgt...............
haar voedingsschema is als volgt:
7uur 150 cc water + 5 schepjes hongerig
10:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
13:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
16:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
19:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
22:00 180 cc water + 6 schepjes hongerig
3 a 4 uur 150 cc water + 5 schepjes hongerig
ik kom nu boven de 1000cc per dag uit....
ze geeft soms een klein mondje terug en laat heel soms 20 cc staan?????
ik kan der niet opmeten maar merk aan der kleertjes dat ze aardig gegroeid is in lengte.....
wordt er echt gek van want zodra ik minder geef komt ze nog eerder omdat ze honger heeft....
ik weet het effe niet meer en ben benieuwd morgen wat cb zegt..... ben over niks onzeker ondanks dat het mijn eerste is en ik van nature mega onzeker ben over alles normaalgesproken, maar met en over Amy volg ik altijd mijn gevoel alleen met die voedingen pfffff wordt er echt gek van...
ik hou jullie op de hoogte en sorry voor het lange verhaal, voelt wel lekker om effe van me af te schrijven....
alles goed met jullie....
hier gaat eigenlijk alles lekker en goed.. alleen ik ben en wordt zo onzeker over de voeding voor onze Amy....
geef ik niet te veel
wordt ze niet te dik
CB zal het wel niet goed vinden
en van iedereen om me heen goed bedoelde adviezen waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.....
en Amy die heeft nergens last van is erg tevreden zo lang ze haar flesje maar krijgt......
Moet morgen naar CB en weet nu al dat ze zullen zeggen dat ze te veel krijgt...............
haar voedingsschema is als volgt:
7uur 150 cc water + 5 schepjes hongerig
10:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
13:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
16:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
19:00 150 cc water + 5 schepjes hongerig
22:00 180 cc water + 6 schepjes hongerig
3 a 4 uur 150 cc water + 5 schepjes hongerig
ik kom nu boven de 1000cc per dag uit....
ze geeft soms een klein mondje terug en laat heel soms 20 cc staan?????
ik kan der niet opmeten maar merk aan der kleertjes dat ze aardig gegroeid is in lengte.....
wordt er echt gek van want zodra ik minder geef komt ze nog eerder omdat ze honger heeft....
ik weet het effe niet meer en ben benieuwd morgen wat cb zegt..... ben over niks onzeker ondanks dat het mijn eerste is en ik van nature mega onzeker ben over alles normaalgesproken, maar met en over Amy volg ik altijd mijn gevoel alleen met die voedingen pfffff wordt er echt gek van...
ik hou jullie op de hoogte en sorry voor het lange verhaal, voelt wel lekker om effe van me af te schrijven....