Wat ontzettend vervelend voor je! Ik snap je helemaal, ik voelde mij op het laatst ook een dikke zeekoe en vond mijzelf totaal niet meer aantrekkelijk. Mijn vriend en ik hebben hier ook een goed gesprek over gehad waarin hij ook eerlijk aangaf mij op het moment niet zo sexy te vinden. En dat snap ik ook best. Die laatste weken ben je gigantisch en ik gedroeg mij daar ook naar (hangend op de bank met de benen wijd e.d.) Ja dan ben je niet op je best. Wij hebben dus samen besloten van seks is even van de baan, omdat ik mij onzeker voelde over mijn lichaam en mijn vriend bang was voor de baby en de buik zit ook gewoon enorm in de weg. Daarbij had ik er ook echt geen zin meer in die laatste weken.
Dat neemt niet weg dat je nog wel intiem met elkaar kunt zijn. Wij knuffelde wel heel veel, gaven elkaar een massage of plande een avondje samen in waarin we samen gingen koken en gezellig eten. Je hoeft geen seks te hebben om intiem te zijn.
En je vriend zal vast nog wel de behoefte hebben, maar laat het hem dan een beetje discreet doen. Dit is voor jou ook niet leuk en ik snap dat je hier onzeker van wordt.
Misschien nog eens proberen een gesprek aan te gaan en duidelijk aangeven wat je dwars zit en een oplossing aandragen? Het zijn wel mannen hè, die snappen subtiele hints e.d. niet (althans de mijne niet)
Heel veel succes met de laatste loodjes!
Dat neemt niet weg dat je nog wel intiem met elkaar kunt zijn. Wij knuffelde wel heel veel, gaven elkaar een massage of plande een avondje samen in waarin we samen gingen koken en gezellig eten. Je hoeft geen seks te hebben om intiem te zijn.
En je vriend zal vast nog wel de behoefte hebben, maar laat het hem dan een beetje discreet doen. Dit is voor jou ook niet leuk en ik snap dat je hier onzeker van wordt.
Misschien nog eens proberen een gesprek aan te gaan en duidelijk aangeven wat je dwars zit en een oplossing aandragen? Het zijn wel mannen hè, die snappen subtiele hints e.d. niet (althans de mijne niet)
Heel veel succes met de laatste loodjes!