Onzeker, minder kwaaltjes

Hallo meiden,

Na bijna anderhalf jaar proberen en een vroege miskraam in maart, zijn we weer zwanger! Ben natuurlijk ontzettend blij maar het genieten lukt nog niet altijd helemaal. Ben nu 5 weken en 3 dagen maar had wel een wat langere cyclus. Zo gerekend zou ik eigenlijk 4 weken en 6 dagen zijn. Vorige week had ik nog alle symptomen, verschrikkelijk moe, bij vlagen misselijk, slecht slapen, emo, etc. Nu zijn de meeste symptomen echter verdwenen. Slaap weer goed, amper moe en niet meer misselijk. Alleen m'n borsten doen nog pijn maar naar mijn idee ook minder.

Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te zeggen maar iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt?? Kan je lichaam al zo snel wennen aan het HCG hormoon dat de kwaaltjes nu al minder worden? Misschien moet ik gewoon heel blij zijn dat ik me goed voel:)

Heb volgende week dinsdag pas m'n 1e echo dus hoop dat een van jullie me een beetje kan geruststellen:)

Sas
 
Hallo sas.

Ik ben inmiddels 18 wk en 2 dgn zwanger en vanaf het begin af aan bijna geen kwaaltjes gehad, Soms denk ik wel is van oo ja ik ben zwanger, tuurlijk je menstruatie blijft uit, ik ben ook wel iets moeier dan normaal en ja begin nu toch echt dik te worden. Maar echt hoor wees maar blij dat je niet zoveel of geen last hebt.
Succes en veel plezier bij de echo.

Groetjes Tamjo
 
Hallo sas.

Ik ben inmiddels 18 wk en 2 dgn zwanger en vanaf het begin af aan bijna geen kwaaltjes gehad, Soms denk ik wel is van oo ja ik ben zwanger, tuurlijk je menstruatie blijft uit, ik ben ook wel iets moeier dan normaal en ja begin nu toch echt dik te worden. Maar echt hoor wees maar blij dat je niet zoveel of geen last hebt.
Succes en veel plezier bij de echo.

Groetjes Tamjo
 
Hoi Tamjo,

Bedankt voor je (snelle!) reactie. Ja ik weet het, moet ook gewoon blij zijn. Komt denk ik omdat ik de kwaaltjes wel had maar nu dus niet meer... De miskraam speelt daar natuurlijk ook een rol in:-(

Bedankt en jij natuurlijk nog veel succes! Het schiet al op voor je:)

Sas
 
Graag gedaan hoor. Ik weet hoe het is in het begin en nu nog soms hoor had ik precies hetzelfde.

Haha schiet op nou nu bijna op de helft en dan weten we eindelijk wat het word. Spannend hoor. En hopelijk ga ik het nu snel voelen,

Nou succes met je zwangerschap en het komt vast goed. Enne ik heb ook echt weinig kwaaltjes. Voel me kiplekker.

Groetjes tamjo
 
Hoi ik ben inmiddels 29 weken zwanger, maar idd in het begin bijna nergens last van, alleen wel erg moe in de 3de maand, nu begint het zwaarder te worden, last van harde buiken en weer erg moe. Succes!!!
 
Hallo Sas, Heel herkenbaar, ik ben ruim acht weken en bijna nergens last van. Alleen moe en iets meer plassen. Vanochtend echo gehad. Probeer gewwon lekker te genieten. Liefs
 
Heel herkenbaar!! Gelukkig wilt het niks zeggen! Ik ben 3 keer zo ziek geweest als een hond en het eindigde alle 3 de keren in een miskraam..

Deze zwangerschap nergens last van gehad (qua hcg dan) en ben alweer bijna 25 weken zwanger!

vertrouw op je lichaam en als je het niet vertrouwd toch maar even de verloskundige bellen en je twijfels delen..
 
Terug
Bovenaan