Onzeker, minder kwaaltjes

Hoi Sas,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik was ook best bang in het begin ( heb gelukkig nooit een miskraam oid meegemaakt) Die eerste 12 weken zijn nu eenmaal spannend. Omdat ik ook geen klachten had heb ik meerdere testen gedaan. Het was een duur geintje maar ik kon zo wel zien of het HCG hormoon toenam. Had een pakketje gekocht van CB digital. De eerste keer gaf hij 2/3 aan en de week daarop netjes 3 +. Dat gaf mij al wat meer bevestiging, De dag van de eerste echo had ik er nog 1 gedaan om te kijken of het wel nog hoog was.. Beetje rare manier misschien maar voor mijn gevoel werkte het wel ( ook al is het natuurlijk geen garantie)

Groetjes Miranda
 
Oh ja... wat mamavanN heeft gedaan heb ik ook gedaan! Alleen de testen besteld op internet bij sensitest.nl (goedkoper, dus niet zo erg als je er een paar testen tegen aan gooit!) 1,70 per test geloof ik!!

Houd er wel rekening mee dat er ook vrouwen zijn waarbij de teststreep minder donker uitvalt als de keer ervoor en daar onzeker van raken, terwijl er achteraf geen reden tot zorg was geweest!
 
ik heb zelf het tegenovergestelde nu.

Bij mijn eerste rende ik alleen veel naar de wc maar verder.....helemaal niks. Vaak vroeg ik me af of ik wel echt zwanger was. Maar het was echt waar en heb nu een gezonde zoon van 14,5 maand.

Nu zwanger van de 2de.Ik voelde me al snel iet lekker. Test gedaan en positief. Blijkt achteraf dat ik toen pas een weekje zwanger was (wat een geluk dat de test is aangeslagen zo vroeg). Nu ben ik echt goed misselijk, dood moe, krampen, slecht slapen, enz....

Nou is mijn theorie : zwangerschap van een jongen....nergens last van. Zwangerschap van een meisje.....misselijk en kwaaltjes.
Niemand kan het bevestigen en en zijn wel duizend vrouwen die het kunnen tegenspreken..maar als ik kijk in mijn omgeving en op het forum........heel vaak blijkt mijn theorie toch te kloppen.

Als dat zo is...heb ik je nu al verraden welk geslacht je baby is, hahahahahahha.

Ik ieder geval......ga niet af op kwaaltjes. Je zwangerschap is niet te meten in het aantal kwaaltjes. Hopelijk voor jou heb je een kwaalvrije zwagerschap (net als bij mijn eerste)...heerlijk. Dus geniet er lekker van en maak je niet te druk !!!
 
Hoi sas,
Hier zit er nog een net als jou )))
Ben vandaag 5 weken,en heb geen zwangerschaps kwaaltjes...
Alleen last van onderrug,en in mijn bovenbeen..
Vanaf gisteren heel weinig bruin afscheiding.
Ik heb in mei een miskraam gehad,en je gaat je druk maken omdat je al een keer zwanger bent geweest en mis is gegaan,dat is de reden bij mij....

Ik heb volgende week woensdag mijn echo :) kijk er wel naar uit moet ik zeggen erg spannend......

Veel succes meid,
liefs naz
 
Hoi Sas,
Hier zit er nog zo een als jij :)
Ben vorige jaar gestopt met de pil in september,mei zwanger geraakt.
Ik heb ook een vroege miskraam gehad.
En nu ben ik 5 weken zwanger.
Ook ik heb nergens last van kwa zwangerschapskwaaltjes,alleen wat bruin afscheidig wat erg weinig is,pijn in onderrug,en in mijn bovenbenen...
Ik denk dat we echt blij moeten zijn dat we geen kwaaltjes hebben :)
We maken ons onbewust druk.
Ik heb mijn echo volgende week woensdag.SPANNED.....
Succes meid,en laten we genieten:)
Liefs naz............
 
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Heb gisteren besloten om inderdaad gewoon te genieten! En als het wel misgaat, kan ik het toch niet tegenhouden. Heb dus ook maar alvast twee schattige rompertjes gekocht:)

En Jeanine, hahahaha...moest hard lachen toen ik je theorie las. We zullen zien, mijn theorie was juist dat het een meisje is, gelet op wanneer het waarschijnlijk raak was (vrouwelijke zaadcellen leven langer dan de mannelijke) Gaat natuurlijk ook nergens over maar ach, toch leuk om over na te denken:)

Liefs,
Sas
 
Terug
Bovenaan