Onzeker na 1e echo

Ten eerste gefeliciteerd!
Ik ben zelf twee keer zwanger geweest dmv icsi dus ken de spanning en het hopen op. Zelf heb ik ook geen ‘symptomen’ gehad, zelfs Mn moeiheid viel erg moe dus laat je daar niet te zenuwachtig over worden.
Zelf zou ik mijn verhaal vertellen aan de verloskundige en vragen of een eerdere echo mogelijk is. Mijn verloskundigen waren in ieder geval daar heel invoelend in. Heel veel geluk verder!!
 
Gefeliciteerd !! Mijn eerste weken was ik ook alleen moe, en een beetje gevoelige borsten dat kwam
en ging... daarna werd ik
super ziek! Hoop dat je een fijne zwangerschap mag hebben zonder kwaaltjes ! En ik zou ook bellen en de situatie uitleggen een vragend mens kan geholpen worden !!! 
 
Door jullie goede advies heb ik gebeld vanmorgen! Vrijdag moet ik bellen of het die dag nog gaat, en anders heb ik voor volgende week vrijdag in iedergeval een echo gepland. Heel fijn, hooguit een week wachten is toch iets prettiger dan 4 weken..
Dus bedankt voor de tips, en voor de felicitaties! Nu maar hopen dat alles er nogsteeds goed uitziet ?
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb meerdere miskramen gehad. Ik was daardoor zo bang. Heb dit uitgesproken bij de verloskundige en mocht daardoor iedere week even langs komen om te kijken naar ons kindje. Dat hielp mij enorm.
Toen ik 12 jaar geleden zwanger was van mijn dochter was ik heel vaak aan het spugen. De zwangerschappen die steeds mis gingen was het verschillend. Ene keer wel misselijk andere keer moe andere keer niks enz. Bij mijn zoontje 1 jaar geleden was ik in het begin een beetje misselijk maar dat stopte al snel. Toen alleen nog maar moe. Maar toch goed gekomen en konden we na 12 jaar en een hoop verdriet ons tweede kindje in ons armen sluiten.
Geef je angst aan. Extra controles k7nnen daarbij helpen. 
 
Terug
Bovenaan