Onzeker na een miskraam.

[quote quote=10529137]Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel herkenbaar hoor, die onzekerheid. Ik had deze zwangerschap ook nauwelijks klachten, tot ongeveer 6 weken, toen waren de misselijkheid en extreme vermoeidheid volop terug. Ik dacht dat ik bij mijn zoontje eerder al misselijk was, maar tegelijkertijd: ik herinner me waarschijnlijk vooral de ergste weken en zo is het destijds vast ook niet begonnen. En bij twee andere zwangerschappen was ik kotsmisselijk en heb ik alsnog een miskraam gehad... Kwaaltjes zeggen gelukkig niet zoveel en zeker niet als ze er gewoon vanaf het begin af aan niet zijn. Maar ik snap de onzekerheid en het niet teveel durven te hopen goed. Na een miskraam is het gewoon allemaal extra spannend, maar gelukkig is het ook alweer vrij snel 17 februari. Hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan en heb je de 17e een mooie eerste echo![/quote]Dankjewel. Hopelijk is de 17e meer duidelijkheid.Ik heb tot nu toe 2 miskramen gehad.. Waarbij beide keren nooit een kloppend hartje tezien is.
De eerste keer heb ik alleen wel een curretage ondergaan, de tweede keer deed mijn lijf het zelf.
Ik ben dan zo bang dat het net zoals de eerste keer is. Maar jaa, wat jij ook zegt. Geen zwangerschap is gelijk. Daar probeer ik me maar aan vast te houden.
Gelukkig heb ik ook een hele lieve verloskundige waar ik altijd heen mag bellen.
 
[quote quote=10529185]Wat een lief en fijn bericht,Het is erg spannend en kijk ook echt uit naar de echo!
Nou ben zo bezorgd, angstig..het helpt idd niet. Maar het gaat een soort van vanzelf. Wanneer mag jij weer voor een echo?[/quote]ik heb afgelopen woensdag de vroege echo gehad. over 2,5 week mag ik weer. :) emoties gaan hier idd zo nu en dan ook alle kanten op. Ik leid mezelf ook lekker af met werk en heb een peuter rondlopen die ook voor veel gewenste afleiding zorgt. Dat scheelt toch iets!
 
Terug
Bovenaan