Onzeker na miskraam

Ik had afgelopen mei een mk met 10 weken en nu 13weken zwanger. 
Ik voelde bij mijn mk al meteen dat t niet goed was ondanks een goede eerste echo. Ik voelde het gewoon. Dat is niet uit te leggen. Nu bij deze zwangerschap voelde ik dat niet. Ik voelde me rustig En goed (op alle kwalen na). Daar heb ik volledig op vertrouwd en heeft zichzelf ook bewezen want ik ben de gevarenzone uit. Dus het enige advies dat ik kan geven is vertrouw op je lichaam en bel gewoon in moeilijke dagen je vk om te praten. Dat helpt echt heel goed. Stress is heel slecht voor je kindje en je voorkomt een mk toch niet als die komt. Dus probeer dat los te laten en te genieten. 

[quote quote=10134888]Dat valt zeker onder vroege zwangerschapsverschijnselen! Door de snelle stijging van je hormonen, vooral het HCG, stijgt de toestroom bloed richting je nieren. Je nieren verwerken daardoor ook meer urine. Dus moet je vaker naar de wc.[/quote]
Klopt! Maar heb altijd een zwakke
blaas gehad , dus weet niet of het door zwangerschap komt?

[quote quote=10134897]Goedemorgen, ik ben nu na 3 jaar geleden 2 miskramen gehad te hebben eindelijk zwanger! We zouden nu hulp krijgen en ineens is het wonder daar! Nu 4,2 weken zwanger.. dus echt net.. helaas ervaar ik geen symptomen behalve meer afscheiding en snachts midden in de nacht wakker worden en gewoon niet meer kunnen slapen. Iemand hier ervaring mee? Gezien de miskramen toch zorgen..[/quote]
Aah wat een wonder!
ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat??
nee dat heb ik nooit gehad, met mijn eerste zwangerschap was ik wel erg moe dus ik sliep altijd wel heel goed

[quote quote=10135012]Ik had afgelopen mei een mk met 10 weken en nu 13weken zwanger. Ik voelde bij mijn mk al meteen dat t niet goed was ondanks een goede eerste echo. Ik voelde het gewoon. Dat is niet uit te leggen. Nu bij deze zwangerschap voelde ik dat niet. Ik voelde me rustig En goed (op alle kwalen na). Daar heb ik volledig op vertrouwd en heeft zichzelf ook bewezen want ik ben de gevarenzone uit. Dus het enige advies dat ik kan geven is vertrouw op je lichaam en bel gewoon in moeilijke dagen je vk om te praten. Dat helpt echt heel goed. Stress is heel slecht voor je kindje en je voorkomt een mk toch niet als die komt. Dus probeer dat los te laten en te genieten.[/quote]
Wat fijn dat gevoel!
had ik dat maar ook..
ik probeer ook niet te stressen en gewoon op me af te laten komen, maar gaat niet altijd helaas?
vooral als ik deze zwangerschap (eerste weken) vergelijk met vorige zwangerschap. Nu voel ik helemaal niks. Ook niet moe ofzo.. 

Snap ik. Het is ook niet makkelijk. Nogmaals bel je vk als je je echt rot voelt. Ik heb ondanks ik me goed voel ook een paar paniek momentjes gehad zonder dat er tekenen waren dat t mis ging. Gelijk mijn vk gebeld en die stelde me gerust. Het is tenslotte een onderdeel van hun werk he.. jou geruststellen. En misschien kun je eerder op echo? Ik mocht met 7weken al voor de eerste. Had met 9weken nog 1 omdat ik zo bang was Haha en daarna termijn gehad. Ze denken dus echt wel met je mee en doen ook extra echo's als jou dat helpt 

Gebruiker10097615
Heb de verloskundige gebeld en kan komen door het hoesten. Alles is beter doorbloed dus kan sneller komen door druk. Maar maakt me natuurlijk erg onzeker.
Oww das wel balen anders gewoon om vragen misschien dat ze het doen?
Ik heb mijn eerste echo 4 dec. Ben dan 7.5 week maar ik ga denk wel elders waar het kan een vroege echo laten maken bij 6 weken ongeveer...wil het gewoon erg graag weten.

[quote quote=10135059]
Gebruiker10097615
Heb de verloskundige gebeld en kan komen door het hoesten. Alles is beter doorbloed dus kan sneller komen door druk. Maar maakt me natuurlijk erg onzeker.
Oww das wel balen anders gewoon om vragen misschien dat ze het doen?
Ik heb mijn eerste echo 4 dec. Ben dan 7.5 week maar ik ga denk wel elders waar het kan een vroege echo laten maken bij 6 weken ongeveer…wil het gewoon erg graag weten.
[/quote]
Ja ga ik ook doen!
Spannende tijd voor ons??‍♀️
hou je ons op de hoogte of het gelukt is om een echo te krijgen?

Hey dames, 
Dit is zo herkenbaar! Ik ben nu voor de 5de keer zwanger (heb 1 zoontje). Ik ben nu 11 weken ver en het onzeker gevoel blijft.
Ik heb zelf ook weinig klachten, buiten af en toe een vlaag van misselijkheid EN ik heb ook bloedverlies! 
Tot nu toe is elke echo al in orde geweest, maar ik ben steeds verschrikkelijk nerveus. Als ik een dag last heb van krampen, dan vrees ik al het ergste... Ik vrees dat dit gevoel gaat blijven tot ik dat kleintje vastheb.
Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje was ik ongerust tot op het einde. Als ik hem even niet voelde bewegen in mijn buik begon ik alweer ongerust te worden :-(
Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar het is moeilijk en 9 maanden zijn ooh zo lang!!

Terug
Bovenaan