Onzeker over eerste zwangerschap

@han, wat fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien. Wens je heel veel succes nog. Ik denk dat er wel een zorg van me afvalt als ik een kloppend hartje heb gezien. Al blijft het spannend natuurlijk. Heb de verloskundige gemaild of ik misschien iets eerder terecht kan. Ik hoop het zo want ben een en al stress nu en dat is ook niet goed. Kijken wat ik terug krijg...
 
Hoi, ik ben ook 35 en er 2 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik herken jouw verhaal. Heb 14 september 1e echo. Het is dat ik een positieve zwangerschapstest had en niet ongesteld ben geworden. Anders zou ik het niet in de gaten hebben.
Ik ben trouwens zwamger van de tweede dus refereer steeds naar vorige zwangerschap, wat totaal anders was, veeeel meer klachten toen al vanaf week 6. Ik zit nu in week 7.
Vind het ook spannend en maak me zorgen. Pas als ik een echo heb en iets heb gezien of gehoord, geloof ik pas dat ik zwanger ben.
Succes!
 
@mamasuz wat leuk. Gefeliciteerd! Laten we er gewoon vanuit dat we zwanger zijn. We zijn niet ongesteld en de test is positief. Al wil ik wel gewoon weten of alles goed is. Snap ook dat jij misschien gaat vergelijken met je eerste zwangerschap. Wens je heel veel succes de 14e!

De verloskundige belde mij, ik mag iets eerder voor een echo, namelijk vrijdag al. Spannend!
 
Hoi!
Ik ben nu 10 weken zwanger van ons eerste kindje en had naast moe zijn ook geen andere klachten! Wij hebben onlangs de eerste echo gehad en het hartje klopte super en alles zag er goed uit! Ik had echt precies hetzelfde gevoel... ben ik wel zwanger? Klopt het wel? Aftellen voor jou naar je echo en ik hoop ook dat het hartje zo prachtig klopt! Geniet van je zwangerschap :)
 
Wat fijn om te lezen zeg! Gefeliciteerd! Misschien ontspringen we dan toch de dans dat we niet zwak ziek en misselijk zijn ;-) wens je een fijne zwangerschap.
 
Wat een herkenbare verhalen allemaal! Ik ben pas 37 geworden en nu voor het eerst zwanger via een ICSI behandeling, eerste poging gelijk raak, maar omdat er zoveel in aanloop er naartoe tegenzat en bij iedere stap vooruit we er een aantal achteruit deden super onzeker.... Mijn vriend heeft al 2 kinderen en snapt er helemaal niets van, die vindt dat ik gewoon blij moet zijn, maar dat vindt ik nog lastig. Ik ben morgen 5 weken en heb pas met 8 weken de eerste echo. Ondertussen weten alweer veel meer mensen het dan ik eigenlijk had gewild en ik voel van alles waarvan ik denk, is dit normaal?  
Lage rugpijn, soms gevoel van brandigere buik, lichte steekjes rechtsonder etc. etc. ..... Ik probeer me niet gek te maken, maar man wat is dat moeilijk!
 
@GabyB wat spannend allemaal zeg! Vervelend hé dat wachten. Dat vond ik echt verschrikkelijk. Gelukkig werd het beloond met zelfs 2 kloppende hartjes. Dat was wel even schrikken maar super dankbaar. Ik hoop dat jouw echo net zo goed is. Laat je het hier even weten? Liefs.
 
Terug
Bovenaan