Onzeker, streepjes lopen niet op!

<p>Hoi dames,</p><p>Graag jullie ervaringen, mocht je die hebben.. Vrijdag een bloeding gehad, zonder enige kramp, dacht menstruatie maar zondag had ik een behoorlijk duidelijke streep op de test. Dit was de 2e ochtendurine en nauwelijks wat gedronken.</p><p>Omdat ik dus toch wat bloedverlies heb gehad ben ik nog erg onzeker. Testfreak die ik ben heb ik gistermiddag getest, streepje was lichter maar had veel meer gedronken.</p><p>Nu begin middag weer testje gedaan, even licht als gistermiddag. Zeker wel aanwezig maar niet even donker als mijn eerste test. Net weer test gedaan en gelet op mijn waterinname, ietssss donkerder dan die van begin deze middag en gister maar nog steeds niet even donker als mijn allereerste test. </p><p>Ik weet dat hcg niet iedere dag oploopt maar lichtere streepjes maken mij erg onzeker.</p><p>Symptomen heb ik überhaupt niet veel gehad en degene die ik had zijn er nog steeds. Soms wat ‘steekjes’, sneller buiten adem denk ik en begin wat moe te worden.</p><p>Ik hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt waarbij het toch goed zat? En zal ik dan morgen met ochtendurine testen?</p>
 
Ik heb bij al mijn zwangerschappen getest met de test die jij hierboven post, en nooit zo'n duidelijke streep gehad. Altijd lichter. 
Een streep is een streep. Die zegt helemaal niks over het verloop van je zwangerschap. Alleen bloedtesten kunnen dat. 
 
Gewoon stoppen met testen en gaan genieten van je zwangerschap. Blijven testen levert je niks behalve spanning op. Zwanger is zwanger!?
 
Ben bang dat mijn vermoeden zojuist is bevestigd. Met de sensitest is er amper nog een streepje te zien. De clearblue is ook duidelijk veeel vager.
Zou vandaag 5 weken zijn dus het zal toch vrijdag voordat ik het nog maar net wist niet goed hebben gezeten :(
 
Terug
Bovenaan