Onzeker, streepjes lopen niet op!

Ben je inmiddels ongesteld geworden? Zoniet, dan is er nog altijd hoop. En misschien ben je geen ochtendtester. Ik zelf test altijd in de middag donkerder.
 
Nee.. heb dus donderdag einde dag wat bruinverlies gehad en dacht dat t menstruatie was. Vrijdag wel een dag met wat bloedingen, meeste donker bruin/rood geen helderrood. Zaterdag nog beetje bruinverlies en zondag dus 2 dik positieve testen inclusief de wekenindicator van clearblue.. maar omdat ik zo onzeker was over dat bloedverlies wilde ik door testen. Met dus dit als resultaat -_- en sommige testjes van sensitest zijn in de middag genomen
 
Hoi !
ik wil je niet onzeker maken , maar dit had ik helaas ook , dit bleek een bioschemise zwangerschap .. hoeveel gaf de digitale cb aan? Die liep bij mij ook niet hoger op dan 1 a 2 weken .. 
Knuffel voor jou ! 
 
Ah onzeker ben ik al dus geeft niet haha
Zondag gaf CB 1-2 weken aan. Dat zou overigens wel kunnen kloppen. Maar zit me idd niet lekker dat die testjes ineens zo vaag blijven..
 
Hi meis,

Ik heb niet zo een positieve ervaring. Vorige maand hetzelfde gehad. Streepjes testen wisselde heel erg en liepen niet duidelijk op. De testen van CB waren wel duidelijk em gaf ook zwanger aan (digitale). Maar streepjes testen bleven licht. Hier is het een vmk geworden ook op een kleine 5 weken.

Belangrijk is natuurlijk wel of je zeker bent van je eisprong? Wellicht ben je gewoon net iets te vroeg geweest met testen.. maar je moet wel per 2 dagen een oploop zien. Lees dat je ook bloeding hebt gehad. Dat kreeg ik ook en daarna liepen mijn testen ook weer snel af. :( onzekerheid he...echt klote.

 
Ahh ja..

Ja het gekke vind ik dus dat ik vrijdag die bloeding had. Zonder buikpijn. En zondag dus die overduidelijke test. Daarna zeer weinig tot nauwelijks bloedverlies hooguit wat bruin.
Maar inderdaad die onzekerheid is killing. Eisprong ben ik vrij zeker van, gevoeld en knalpositieve ovulatietest.. zondag zou dan 12dpo geweest zijn
 
Ik hoop dat ze mooi oplopen meid. Miss was je gewoon ietsje te vroeg. Zolang die maar duidelijk is na je nod en anders ff de vk bellen voor advies?
 
Terug
Bovenaan