<p>Eindelijk, het is zover! 11 maanden later had ik 3 dagen terug eindelijk dan toch een positieve test in handen. nouja niet 1, uiteraard liggen er nu 4 testen positief in de badkamer haha. Maar nu, overbezorgd als dat ik ben, wachten tot we eindelijk het hartje mogen zien kloppen. Natuurlijk kan ik zeggen dat ik gezegend ben met weinig klachten op zeer zware borsten wat maagzuur, lage rugpijn en rommelende darmen na ( iets wat door prikkelbaardarm syndroom niet geheel onbekend is). Maar ik had altijd verwacht dat je een zwangerschap zo duidelijk moest voelen dat ik nu ( blij) verrast ben dat dat ( Tot nu toe) minimaal is ( jullie horen me waarschijnlijk wel als de misselijkheid begint straks) maar op een 1 of andere manier maakt het me ook onzeker of alles wel goed gaat daar. Het is ons eerste kindje en ik ben zo intens gelukkig met deze ( lang op gewacht) zwangerschap. Ik weet het antwoord, geduld hebben en genieten maar wilde het toch graag van je afschrijven, mijn partner is zo heerlijk nuchter en omdat we pas net 5 weekjes zijn wil ik het nog niet verder vertellen aan vrienden of familie.</p>