Onzeker tot eerste echo

Hier ook veel onzekerheid hoor. Dit is mijn 2de zwangerschap en bij de zwangerschap van mijn dochtertje was ik vanaf een week of 6 echt ziek van de misselijkheid. En nu (ben 7w 1d) nauwelijks tot niet misselijk. Mn darmen rommelen alleen enorm en ben wat moe. Het is dat de zwangerschapstesten zeggen dat ik zwanger ben, anders had ik het niet geloofd. Nog een week wachten op de echo, zo spannend! 
 
 
Wat "fijn" om te lezen dat het herkenbaar is voor vele,  en dat de meeste mannen zo als die van mij reageren haha. Ik denk ook dat het voor veel mannen best vreemd, vrouwlief verteld door middel van een test dat ze zwanger is maar hij merkt daar natuurlijk nog helemaal niks van.  Inprincipe heb ik volgende week mijn intake gesprek en dan op 8 weken de eerste echo,  al moet ik zeggen dat ik vanochtend de clearblue weken indicator test heb gedaan en die zegt dat ik langer dan 3 weken geleden bevrucht zou moeten zijn.. terwijl ik zelf eerder aan 2 weken geleden dacht. Morgen even overleggen met de verloskundige. Als ik vanuit ga van mijn eigen berekening zou mijn uitgerekende datum ongeveer 16 of 17 april zijn, maar mijn cyclus wisselde nog wel eens van 28 tot 32 dagen. Uiteindelijk mag de verloskundige het verlossende woord geven en zeggen hoe ver ik daadwerkelijk ben.  Spannend allemaal!!
 
Gefeliciteerd !!! Ik was ook erg onzeker, maar toen ik met 7 weken een klein vruchtje met hartje had gezien was dat helemaal weg! Ik ben nu 12+4 en heb op gevoelige borsten na helemaal geen kwaaltjes gehad. De ene dag waren ze wel gevoelig en dan weer niet, mijn tip is om die kwaaltjes los te laten. Veel geluk met je zwangerschap xx
 
Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je echt een hele fijne zwangerschap hebt.
Ook hier super veel onzekerheid. En in week 5 nog weinig kwaaltjes. Tot week 6 begon. En toen wilde ik me wel gauw weer voelen als eerst, so be careful what you wish for ?.
 
 
Hallo dames,
Hier hetzelfde heb gisteren een dikke knal test gehad.  Over duidelijk 2 dikke lijnen en dus zwanger. Dit was wel 4 dagen voor mr NOD. Ik ben al wel misselijk en heb zware borsten.  Ook heb ik veel last van krampen wat lijkt op menstruatie krampen.  Dit maakt me verschrikkelijk onzeker omdat ik bang ben dat ik elk moment alsnog ongesteld kan worden.  Wie had/ heeft dit ook??
 
 
Groetjes Lizeth 
 
Ik ben voor de eerste keer zwanger, na 3 maanden was het al raak gelukkig... Nu weten we het net een weekje. Ik zou nu rond de 5 á 6 weken zwanger zijn. Heb erg veel last van ochtendmisselijkheid, vermoeidheid en bandenpijn. Ik vind het superspannend om te wachten tot de eerste echo en ik vind het moeilijk vertrouwen te hebben in de 'natuur'... Fijn om jullie herkenbare verhalen te lezen.
 
@Lizeth, die "menstruatie"krampen zijn heel normaal hoor! Ik had hier zeker de eerste weken ook flink last van, nu nog af en toe. Maar vandaag met 7+4 op de echo gezien dat alles helemaal super is, dus maak je geen zorgen! Zolang er geen bloeding bij komt kijken, is het helemaal ok :)
 
Terug
Bovenaan