• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Onzeker, zwanger na miskraam

IsaV

New member
Hoi dames,
Ik heb recent na bijna 3 maanden zwangerschap alsnog een miskraam gehad (maart geen kloppend hartje meer/mei pas de 'bevalling' gehad). Dat was best heftig verlopen met ziekenhuis opname en veel bloedverlies en angst.
Nu heb ik vanochtend een early test gedaan omdat ik van alles voelde en inderdaad hij is positief. Ik kan nog niet echt gelukkig zijn en ben zo onzeker over de zwangerschap.
Het is zo snel weer gelukt en dat maakt dat ik juist weer denk dat het dan niet goed is. Ik durf ook niet alles al in gang te zetten met aanmelden maar ik weet ook dat je overal zo snel bij moet zijn tegenwoordig om nog plek te hebben.
Zitten er nog vrouwen in deze situatie en hoe ga jij ermee om?
Liefs
 
Zat er al lang genoeg tussen de miskraam en de test, voor de hormonen om je lichaam te verlaten?

In principe mag je zodra je een positieve test hebt, je aanmelden bij een verloskundige.
 
Ik ben inmiddels 2x ongesteld geweest maar heb niet gecheckt of alles weg was dmv test. Hoe lang zou dat kunnen blijven zitten? Ik heb 11 april fysiek de miskraam gehad (had mei gezet maar moest april zijn).
 
Ik heb ook de verloskundige gebeld om het te vragen en inderdaad, het kon niet meer zijn van de miskraam. Ik heb nu twee keer getest met 2 dagen ertussen en de streep wordt wel donkerder.
Maar vandaag of morgen zou ik normaal gezien ongesteld worden en ik voel wel zo wat menstruatie krampen :( heb echt een rot en angstig gevoel en ben zo bang dat het mis gaat. Ik kan gewoon niet meer doen dan afwachten helaas hoe moeilijk dat ook is.
 
Je bent weer opnieuw zwanger, gefeliciteerd! Nog positief testen na twee menstruaties is echt onmogelijk. Je zal verder echt af moeten wachten. Probeer toch enigszins te genieten en zoek desnoods wat afleiding.
 
  • Leuk
Waarderingen: IsaV
Terug
Bovenaan