• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Onzeker, zwanger na miskraam

Herkenbaar ook opnieuw zwanger na een miskraam eind maart.. het onbezorgd zijn is er wel vanaf maar ik weet ook dat ik er niks aan kan doen mocht het weer misgaan.. dus rustig afwachten helaas
 
Allereerst super gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid en waarschijnlijk zal je het een beetje extra spannend blijven vinden de gehele zwangerschap. ( ik heb ook miskramen gehad, gelukkig zonder ziekenhuis opnamen, maar bij de zwangerschap van mijn dochtertje ben ik wel heel de zwangerschap een beetje onzeker geweest) dus ik snap je, maar probeer ook te genieten van elk positief bericht. en die krampen zeggen niet altijd iets hoor;) ik heb juist bij de goede zwangerschap heel veel krampen gehad ( vooral snachts ) terwijl de miskraam uit het niets kwam. Succes!
 
Jaren geleden heb ik -ga ik vanuit- ook een miskraam gehad. Ik weet het niet zeker, maar door de verhalen die ik erover lees lijkt het dat wel te zijn geweest. Ik moest in die tijd veel werken, dus ik heb er toen weinig bij stil gestaan verder. Dingen lopen zoals ze lopen helaas.

Sterkte TO.
 
Terug
Bovenaan