Onzeker

<p>Hee meiden.</p><p>Ik wilde even van me afschrijven. Ik ben ondertussen 9 dagen overtijd en 5 negatieve testen rijker. Ik heb geen symptomen dat de menstruatie eraan komt of dat ik zwanger ben. Dit is nu ronde 9. Ik kan en voor de rest niet met veel over praten, ik heb alleen collega's het verplicht moeten melden dat we bezig zijn. Met sommige kan ik er wel over praten, maja die zie je natuurlijk ook niet dagelijks. Ik ben er ff helemaal klaar mee, laat me dan lekker ongesteld worden zodat ik weer verder kan, of (wat ik hoop natuurlijk) laat nu een keer een test positief zijn. </p><p> </p><p>Sorry van mn zeikberichtje maar moest t ff kwijt!</p>
 
Zo vervelend voor je hopefully! Heb je dit al eens eerder meer gemaakt? Wat zegt de huisarts hiervan?? Hoop voor je dat je menstruatie snel gaat komen! Of dat je alsnog een positieve test in handen hebt!! Hier mag en kan je lekker van je af klagen en verdrietig zijn!!
 
Nee heb normaal een regelmatige cyclus met 1 uitschieter van 4 dagen. Ben der nog niet geweest ben bang dat ze zegt dat ik maar moet afwachten.
 
Hoelang ben je nu al bezig? Denk dat je hierdoor alleen maar onzeker zult zijn.. en door die onzekerheid kan je menstruatie ook uitblijven.. de volgende menstruatie zul je je miss weer afvragen zal het deze keer weer zo lang duren?! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. niet leuk voor je?
als ik je een tip mag geven zou ik toch de huisarts bellen... en aangeven dat dit bog nooit is voorgekomen
 
9maanden bezig nu. Het is ook gewoom raar want dacht vóórdat 4 dagen overtijd was niet eens er zo heel veel aan. Meer van zal wel weer zo komen aangezien ik 1 uitschieter had. Maja nu denk ik er de hele dag aan. 
 
Ja als ik na t weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik denk ik afspraak maken zit dan op bijna 2 weken.
 
Dankje voor je steun?
 
En je blijft gewoon hoop houden omdat je niet ongesteld wordt. Collega gaf ook aan dat zij pas bij 1.5 week positief testte en ook geen klachten had. Maar het is gewoon zo k*t allemaal
 
Begrijp je onzekerheid heel goed! Iedereen kan wel zeggen dat je het lis moet laten maar dat kun je gewoon niet doen! Die onzekerheid maakt je ook gek! 
Hou je ons op de hoogte!? en gewoon lekker blijven klagen!! Dat helpt wel ipv het op te kroppen! 
 
Terug
Bovenaan