Onzeker

Ik hoor veel goede verhalen over het kruidvat 2v5€, cb is gewoon het beste die aangeeft zwanger of niet.. ik zou bij 14 dagen over tijd zoiezo naar de HA gaan!
 
Ohhh?? weet je in ieder geval waar je aan toe bent voor nu.. maar neemt niet weg dat het ontzettend rot is!! Op naar de volgende ronde en nu lekker chagrijnig zijn! 
Mijn menstruatie is net voorbij.. heb vandaag gebeld naar de huisarts, we hebben maandag een afspraak om ons te laten nakijken.. 
 
Hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag?
Ja tis echt vervelend. Ook aangezien ik me cyclus nu helemaal niet meer weet en dacht dat ik een positieve ovu test had..
 
Wat was normaal je cyclus? het kan toch wel eens zijn dat je cyclus een beetje van slag is hoor.. mijn cyclus is normaal tussen de 25/27 dagen.. maar m’n eennalaatste cyclus was ie ineens 19, ook heel raar... wanneer had je je eisprong gevonden met de test?
 
Wij zijn nu 6 maanden bezig, maar bij mijn eerste dochtertje hebben we er 1,5 jaar over gedaan..
ik trek het niet nog eens om er zolang over te moeten doen.. ik wil weten of er iets is en of er wat aan te doen is.. om me heen worden vriendinnen en bekenden met bosjes zwanger.. geeft veel stress ondanks dat uk natuurlijk super blij voor ze ben! 
Hoop dat je na je menstruatie toch een beetje positief verder kunt gaan!! 
 
Eerder was hij 28/30 1x van 34 en nu ineens van 41.. ik snap er niks meer van. Ga deze maand weer ovu testen denk ik.. vorige was ie positief op 25 juli dus vind nu raar dat nu pas menstr komt.. als t aankomende maand niet lukt hoop ik dat ik t gewoon ff los kan laten zonder testen en gewoon bezig zijn met andere dingen.. maja dat dacht ik hiervoor ook.
Ja snap ik! Ja hier in de omgeving ook en dan ook nog van sommige collega's ja laat t los ben je zo zwanger blablabla. Ik baal er echt van dat ik t opt werk heb moeten vertellen?
 
Is ook heel raar hoe zo’n cyclus ineens kan lopen.. als ik kijken naar m’n laatste 4 dan is het 25, 26, 19 en 27...
het rottige eraan is dat je het gewoon niet los kunt laten, helemaal niet als er zoveel mensen om je heen zwanger raken.. dan ga je gewoon denken: waarom ik niet? 
Ik ben daar nu echt klaar mee en ben blij dat we naar de huisdokter kunnen voor verder onderzoek! Ik ben al gezegd met een prachtige dochter, maar m’n mamagevoel zegt dat ik nog niet klaar ben met 1.. 
Je kunt het niet loslaten, maar misschien wel os positiefs ervan maken! Positief blijven denken! Jou gaat het ook lukken??
 
Terug
Bovenaan