Onzeker

<p>Hallo allemaal ik ben iets langer als 5 weken zwanger en mijn symptonen zijn ineens weg had tot vanmorgen gevoelige borsten en die nemen nu af moet ik me zorgen maken heb geen bloed verlies of krampen heb gister nog een clear bleu test gedaan die gaf een week verder als 5 dagen terug aan. Zijn er mensen met het zelfde als ik? </p>

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik kan je zeggen de symptomen komen en gaan tijdens de zwangerschap. Probeer te genieten van elke dag en niet te veel bezig zijn met wel of geen symptomen. Het kan zo maar zijn dat je over een paar dagen er super veel last van hebt.

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik kan je zeggen de symptomen komen en gaan tijdens de zwangerschap. Probeer te genieten van elke dag en niet te veel bezig zijn met wel of geen symptomen. Het kan zo maar zijn dat je over een paar dagen er super veel last van hebt.

Klinkt positief, ik ben alleen zo anders gewend vorige zwangerschappen zo veel last gehad ook van misselijkheid nu alleen de hele dag een lege maag gevoel. Het is zo anders 14 feb me eerste echo en denk dat het ook een stukje ongeloof nog is ?

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik was ook super onzeker de eerste weken na twee miskramen te hebben gehad. En ineens geen gevoelige borsten meer dus ik in paniek. Maar niets aan de hand. Ik ben inmiddels 19 weken alweer. De eerste weken zijn gewoon heel spannend en symptomen zeggen niks. Ik werd pas later rond 8 weken dacht ik ineens in de avond misselijk steeds en daarna was het weer weg. Tot de eerste echo was ik super bang, maar toen die goed was kon ik langzaam genieten. Het echte genieten begon bij mij pas na 15 weken en toch blijf je altijd een beetje onzeker. Denk dat het erbij hoort bij het ouderschap. Probeer gewoon te denken elke dag is er eentje en zoek afleiding tot je eerste echo. 

Ja ik weet er alles van ik heb het een en ander meegemaakt 15 jaar geleden met mijn eerste kindje, ik ben nu alleen staande moeder van een dochter van 13 en een zoon van 9, dit is een oepsie na een spannende avond met me ja... maatje ? morning afterpil genomen maar was aan de antibiotica dan werk niet schijnt, nu geaccepteerd dat ik zwanger ben besloten het te laten komen, dus ook geaccepteerd en daarna begon het onzekere gedoe 100 x per dag naar de wc aftasten. Ik ben blij dat jullie mij een beetje geruststellen. Dank jullie wel 

Hoi hoi!
Ik ben ook 5 weken zwanger en bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook. Soms last ook van buikkrampen en soms vergeet ik het zelfs even helemaal. Het enige wat bij mijn constant is zijn gevoelige borsten en dat ze wat voller zijn. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik vrees voor ons dat deze onzekerheden erbij horen, net zo goed als de kwaaltjes dat doen;)

Hoi hoi!
Ik ben ook 5 weken zwanger en bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook. Soms last ook van buikkrampen en soms vergeet ik het zelfs even helemaal. Het enige wat bij mijn constant is zijn gevoelige borsten en dat ze wat voller zijn. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik vrees voor ons dat deze onzekerheden erbij horen, net zo goed als de kwaaltjes dat doen;)

Terug
Bovenaan