Onzeker

Hoi hoi!
Ik ben ook 5 weken zwanger en bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook. Soms last ook van buikkrampen en soms vergeet ik het zelfs even helemaal. Het enige wat bij mijn constant is zijn gevoelige borsten en dat ze wat voller zijn. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik vrees voor ons dat deze onzekerheden erbij horen, net zo goed als de kwaaltjes dat doen;)

Hoi hoi!
Ik ben ook 5 weken zwanger en bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook. Soms last ook van buikkrampen en soms vergeet ik het zelfs even helemaal. Het enige wat bij mijn constant is zijn gevoelige borsten en dat ze wat voller zijn. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik vrees voor ons dat deze onzekerheden erbij horen, net zo goed als de kwaaltjes dat doen;)

Hoi hoi!

Hoi, 
Ik zat met 5 weken met zelfde probleem. Mega onzeker van. 100x naar de wc om te kijken of t niet mis ging. In mn borsten knijpen of ik iets voelde. T kwam en ging tot ongeveer week 7. Na week 11 werd t ook weer minder. Maar nu paar echo's verder maak ik me niet meer zo'n zorgen. Ben nu 16 weken. 
Dit onderwerp komt geregeld voorbij. Voor mij teken dat veel mama's dit ervaren. 
Het komt vast goed! 

Grtjs nvn

En dan nog niet te spreken over om de 5 dagen testen? vorige week een clear bleu test gehaald en gister weer vorige week 1 tot 2 weken zwanger gister gaf die aan 2, tot 3 weken zwanger en nog geen vertrouwen hebben verschrikkelijk gewoon 

Terug
Bovenaan