<p style="text-align: left;">Hoi hoi iedereen,</p><p>Na heen en weer gelezen te hebben en mij zo goed mogelijk proberen te informeren, ben ik toch nog steeds heel onwetend en onzeker.b</p><p>Allereerst, ik ben (nog) niet zwanger, hopelijk mag dat binnenkort zijn.</p><p>Over een aantal dingetjes ben ik erg ongerust, </p><p>Namelijk. Mijn vriend werkt erg onregelmatig, (bijv. 4u snachts tot 3, of 7 tot 18/21u Etc. Bij elkaar 40u</p><p>Zelf werk ik in de zorg van 7 tot 3 / 3/22:30 en ga binnenkort naar school. Bij elkaar 28u BBL opleiding. </p><p>Mijn schoonouders wonen in de buurt, maar hebben al vaak 3 kids van mijn schoon zussen. Mijn eigen ouders wonen aan de andere kant van het land.</p><p>Opvang is hier allemaal in de buurt. Maar waar ik nu dus tegen aan loop: stel over een tijdje komt er een kleintje en ik moet weer naar school/werken </p><p>Hoe gaat zoiets dan met baby opvang? Ik lees overal dat ze pas om 07:30 open gaan. T/m 18:00.</p><p>Hoe en wat zijn jullie ervaringen? Kunnen jullie mij gerust stellen? </p><p> </p><p>Liefs, H </p><p> </p>