onzeker

hoi lieve mensen nog een gelukkig nieuw jaar ik ben nieuw op deze site.
ik heb een paar vragen mischien dat iemand van jullie mij kunnen helpen.
please weet geen raad meer, na 2 jaar probereb ben ik nu eindelijk zwanger 5a6 weken. nou is er een voorval in de familie geweest waardoor ik behoorlijk geschrokken ben, ik tril hellemaal het is gisternacht gebeurdt maar ben vanmorgen nog steeds aan het trillen,nou is mijn vraag kan ik hierdoor een miskraam krijgen. graag jullie reactie.
 
hoi
het kan op zich geen kwaad als dit elke dag is dan is het anders maar je bent en blijft een mens ik ben ook vorige week ernorm geschrokken inv thailand en tante daaro op vakantie was. gelukkig is daar alles mee goed en hebben niets mee gekregen...
neem een warme kop thee en een warme douche wellicht wordt het trillen dan wat minder....
succes meid en geniet van je zwangerschap....
liefs mij
 
Ik denk niet dat je een miskraam krijgt als verder alles in orde is met je zwangerschap. Zelf heb ik de eerste weken ook veel last gehad van trillerigheid en toen er iets ernstigs in de familie gebeurde kon ik ook niet ophouden. Ik heb er geen miskraam van gekregen en ben nu 5 mnd zwanger. De trillerigheid ging na een aantal weken over.

Sterkte!!
 
Dag lieve Patricia,

Ik heb tijdens me zw ook een paar flinke klappen te verwerken gekregen. Een miskraam zal je er niet van krijgen maar probeer je wel zo rustig mogelijk te houden en niet teveel te stressen (makkelijk gezegt dan gedaan hoor)Probeer wat te ontspannen, neem een bad ga doucen lekekr keiharde muziek wandelen wat jou ontspanning geeft, maar maak je aub niet te druk om een miskraam, druk maken en stressen is niet goed.

liefs
 
Hallo Patricia
Nee, dat kan volgens mij echt niet. Als je een miskraam krijgt is er meestal in aanleg iets niet goed met het kindje. In jouw geval ben je geschrokken ergens van, je zult nog wel vaker een keer schrikken, hopelijk niet zo erg als dit, schrikken is een menselijke reactie.
Geen zorgen maken, goed voor jezelf zorgen.
Groetjes Lisette
 
Lieve Patrica,

Je moet het zo zien, als het vruchtje sterk en gezond is kan een (ook al is het een ernstige)shock, het niet zomaar
ongedaan maken.
doe als dat kan een paar dagen rustig aan.

Liefs en de beste wensen voor 2005
 
Hoi Patricia,volgens mij kun je daar geen miskraam van krijgen.Bij een miskraam is er meestal iets mis gegaan bij de celdeling in het begin.
Ik raad je aan om gewoon rustig aan te doen en proberen te ontspannen.Ik wens je heel veel sterkte en een voorspoedige zwangerschap in het nieuwe jaar.Liefs van Nathalie.
 
Terug
Bovenaan