onzeker

je miskraam, nou zal wel niet zo'n vaart lopen, maar zorg goed voor jezelf. probeer te slapen en zo veel mogelijk te ontspannen, dat is wel het beste voor je! sterkte ermee
 
Hoi,

Spanning is nooit goed, maakt niet uit hoelang je zwanger bent, zelfs met bv. 5 maanden is spanning,stress slecht voor je kindje.
Een miskraam wordt op zich niet veroorzaakt door spanning, maar probeer wel je rustig te houden.
Sterkte en geniet van je zwangerschap
 
Logisch dat je je zorgen maakt, maar heus, ik weet zeker dat alles goed gaat! Je kleine ukkie zal misschien wel wat van de stress merken, maar groeit gewoon verder.
Hoor mij makkelijk praten... Toen ik pas zwanger was kwamen we van vakantie terug en voor onze neus gebeurde een zwaar ongeluk. Mijn man heeft toen 2 kleine jongetjes uit een omgevallen auto moeten trekken, terwijl ik alleen maar zat te trilen. Bij thuiskomst bleek ons buurmeisje te zijn overleden. Ik heb me toen ook zorgen gemaakt, net zo goed! Maar inmiddels ben ik 35 wkn zwanger, en de kleine schopt zo hard... hij voelt zich overduidelijk kipfit!
Heel veel succes, en probeer te genieten!

Liefs, Jaine
 
Het kan geen kwaad hoor, ik ben nu 18 weken zwanger en 3 weken geleden is mijn moeder overleden. En sindsdien heb ik doorlopend last van harde buiken door de stress en spanning. Maar volgens mijn gyn kon dat helemaal geen kwaad. Ik moest alleen oppassen dat mijn bloeddruk niet nog verder de lucht in schoot. Als alles goed is met de kleine groeit ie wel door.
Succes met je zwangerschap
groetjes Christel
 
Terug
Bovenaan