onzeker.....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal....

Weet nu een weekje dat ik zwanger ben.. Heb wat langer gewacht met testen en ben nu ongeveer 6 weken zwanger.
Ben ontzettend onzeker. Bang dat het mis gaat enz....
Vorige week vreselijk last van mijn borsten. Ze leken wel 10 x zo groot en het leek alsof ze in brand stonden. Nu zijn alleen mijn tepels nog gevoelig. Verder ben ik wel wat moe, maar ook niet overdreven....
Volgende week een echo bij onze gyn, omdat we via de medische molen zwanger zijn geraakt.
Ik kan bijna niet wachten tot volgende week.....
In de tussentijd maar duimen draaien dat het gewoon goed zit....

Ik moest ff mijn verhaal kwijt. Kan bij niemand terecht, want nog helemaal niemand weet dat ik zwanger ben... en hier kan ik lekker van me af kletsen.

Groetjes,
mama Peet

hoi mama peet,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
dat je borsten pijn doen is normaal, ik denk er iedere x bij, ja ik ben zwanger :D
en die onzekerheid heeft ook iedereen wel, maar gelukkig mag je al gauw voor je 1e echo!! hou je ons op de hoogte?
probeer er ook  van te genieten!!
liefs diana

Hoi mamapeet,

Ik kan me je onzekerheid zoooo goed voorstellen, wij zijn immers ook via de medische molen zwanger geworden, we zijn even ver. Ik wil ook zo graag bevestiging en in gedachten lijkt de kans op een mk haast groter dan dat het goed gaat, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is!!! (toch???) Pff ik word af en toe gek van mezelf, als ik even niks voel haal ik me ook vanalles in mijn hoofd. Ik denk dat als je al eens een mk hebt gehad, of wanneer het zwanger worden moeilijk is gegaan dat die onzekerheid toch meer op de voorgrond staat. Maar we slepen elkaar er gewoon doorheen oke? Het gaat gewoon goed komen met ons en dadelijk in september als het nog mooi zonnig weer is lopen wij lekker achter de kinderwagen met onze kleine frummeltjes!!!!! Ik hoop dat ik je een beetje kan oppeppen.... Is het nu ook jouw eerste kindje? Voor mij wel.

groetjes van Mickey

Hier nog zo'n twijfelaar hoor! Ik heb gisteren zelfs 3 zwangerschapstesten online besteld . Ook ik ben in de MMM zwanger geworden, bij de allerlaatste (6e) IUI poging, de 5e poging kreeg ik een hele vroege miskraam.
Dus ook ik ben erg aan het twijfelen, want ik voel namelijk HELEMAAL NIKS. Geen last van m'n borsten, niks.
We zullen maar moeten afwachten he? Jullie krijgen dus ook al vroeg een echo? Ik op 22 januari, ik ben dan 6,5 week. Ik hou mezelf maar voor dat zwangerschappen vaker WEL goed gaan dan niet...
Jullie ook veel succes met deze spannende weken!

liefs, Saartje

Ook ik maak mezelf gek. Zit zelfs te twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger ben. Ben direct na miskraam(mijn 3e) begin december weer zwanger. vorige week testen negatief, maar gisteravond en vanmorgen licht positief. kan toch niet anders? Als het nog hcg van miskraam is had die er vorige week toch ook  moeten zitten. Afgelopen weekend erg misselijk en sinds gister niet meer. Bij ieder steekje denk ik "daar gaan we weer". En tot overmaat van ramp veeg ik heel licht oud bloed  sinds van middag.mijn borsten zijn wel veel pijnlijker dan bij de vorige zwangerschappen en temp blijft mooi hoog, dat zou gunstig moeten zijn.
Ik word er ziek van. probeer  op mijn werk er niet aan te denken, maar ja, moet vaak plassen en dan toch erg nerveus en trillen. zo bang zo bang! konden we de klok maar even 6 weken vooruit zetten.

Kunnen jullie me helpen met mijn uitreken datum? 4 dec 2006 miskraam, op dag 19 ei en nu dus dag 38 van cyclus, maar weet niet hoe ik nu rekenen moet vanwege de miskraam. ben normaal mooi 28 dagen, maar ei was veel later deze keer.

Ik hoop dat het allemaal mooi blijft zitten waar het zit en dat we in september de gelukkigste vrouwen op de wereld mogen zijn!!!
xxx Annette

hoi hoi....

ben zo blij dat ik niet de enige twijfelaar ben....
mijn mannetje zei gisteren dat ik me niet zo heel erg druk moest maken.
dit is namelijk onze 2e zwangerschap en de vorige keer (ons zoontje is gisteren 3 geworden) wist ik pas met 6 1/2 week dat ik zwanger was. Ik had tot die tijd echt helemaal nergens last van gehad, dus het verbaasde me ook heel erg toen de gyn. vertelde dat het echt wel zo was.
maar het vreemde is gewoon dat ik vorige week zo'n ontzettende last van mijn borsten had en dat is nu gewoon helemaal weg....
laat het maar snel dinsdag worden. dan hebben we de echo en weten we meer!
vanmiddag komt er iemand van moeders voor moeders. Die doet ook nog een test... misschien geeft dat ook weer meer duidelijkheid....
Aahhhhhhhhhhhhhhhhhh....

groetjes van een twijfelaartje

Dag medeonzekere a.s mama's.....
Wat een herkenning... Gisteravond is iemand van moeders voor moeders geweest en die heeft ook nog weer een test gedaan, dikke streep!!!! Heerlijk die bevestiging. Ik heb wel last van misselijkheid en zere borsten en ik zweet 's nachts enorm, iets wat ik eerder nooit deed. Maar ik vraag me dan ook voortdurend af of die verschijnselen blijven als het vruchtje misschien al niet meer leeft. Lekker positief he?? Nou voor iedereen hoop ik dat de komende weken snel voorbij vliegen, ik leef echt naar 23 februari toe, dan ben ik de 12 weken grens voorbij...

gr Mickey

Hoi Hoi,

Ook ik ben onzeker. Ik ben dan al wel ruim uit de 12 weken, maar dat wil nog niet veel zeggen. In het begin voelde ik zoveel bv. misselijkheid en  zere borsten. Sinds de 14e week voel ik helemaal niets meer behalve savonds een wat gespannen buik. Ik vind het enorm irritant dat ik zo onzeker ben, zeker omdat ik weet dat de kleine het goed maakt. Met 14 weken nog een echo gehad en hij lag heerlijk te zwemmen in mijn buikje. En dan toch die onzekerheid. Nu heb ik als ik maar een steekje pijn voel in mijn buik dat ik paniek, terwijl de vk heeft gezegd dat mijn andere organen een ander plekje moeten gaan innemen in mijn lichaam, dus dat is hetgeen wat die pijntjes en gespannen buik opleveren. ben gerustgesteld, maar toch zal ik blij zijn als het woensdag is (de 17e jkan.), want dan ga ik weer naar de vk en hoor ik mijn kindje weer!!

Zo ik ben ook weer even van mijn verhaal af. En ik wens iedereen enorm veel sterkte en succes met de weken die komen gaan.

Liefs Saskia (16wk 5dgn)

Terug
Bovenaan