onzeker.....

quote: annetteprins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2007 16:27:36'));

Ook ik maak mezelf gek. Zit zelfs te twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger ben. Ben direct na miskraam(mijn 3e) begin december weer zwanger. vorige week testen negatief, maar gisteravond en vanmorgen licht positief. kan toch niet anders? Als het nog hcg van miskraam is had die er vorige week toch ook  moeten zitten. Afgelopen weekend erg misselijk en sinds gister niet meer. Bij ieder steekje denk ik "daar gaan we weer". En tot overmaat van ramp veeg ik heel licht oud bloed  sinds van middag.mijn borsten zijn wel veel pijnlijker dan bij de vorige zwangerschappen en temp blijft mooi hoog, dat zou gunstig moeten zijn.
Ik word er ziek van. probeer  op mijn werk er niet aan te denken, maar ja, moet vaak plassen en dan toch erg nerveus en trillen. zo bang zo bang! konden we de klok maar even 6 weken vooruit zetten.

Kunnen jullie me helpen met mijn uitreken datum? 4 dec 2006 miskraam, op dag 19 ei en nu dus dag 38 van cyclus, maar weet niet hoe ik nu rekenen moet vanwege de miskraam. ben normaal mooi 28 dagen, maar ei was veel later deze keer.

Ik hoop dat het allemaal mooi blijft zitten waar het zit en dat we in september de gelukkigste vrouwen op de wereld mogen zijn!!!
xxx Annette

Als je zeker weet wanneer je eisprong was, dan kan jet volgende doen:
19 - 14 = 5. 5 december is dan het uitgansgpunt (scheelt overigens niet zoveel met die 4 december). Je zou dan uitgerekend zijn op 11 september.

Zelf had ik altijd een korte cyclus (23 dagen), ik nam dus ook de dag van de eisprong - 14 dagen en berekende zo eens oort van fictieve datum voor de laatste dag van mijn menstrautie. Het klopte altijd met de echo.

In jou geval zal je ook wel eene cho krijgen om de termijn te bepalen, maar uitgaande van jouw gegevens zal die rond 11 september liggen.

miep

Terug
Bovenaan