onzeker

Wat mij vooral is opgevallen bij de ontwikkeling van mijn oudste kinderen dat  ze   eigenlijk maar 1 ding tegelijk kunnen oefenen. Dus als ze eerst wel brabbelen en nu weer niet zijn ze hoogst waarschijnlijk iets anders aan het ontwikkelen, bv het pakken of zo, of het kijken. Heel normaal hoor. Dan lijkt het of ze 'stilstaan' maar opeens zie je dat ze iets nieuws weer kunnen.
Chrisja

Ook al weet ik dat alle kindjes anders zijn en iedereen zijn/haar eigen tempo heeft, toch ga je dingen vergelijken. Finn is nu 14 weken en kan nog met moeite zijn hoofdje ophouden (of hij heeft er geen zin in) Hij kletst wel al veel en slaat/grijpt ook vaak naar zijn speeltjes.
Op het cb zeiden ze dat we een echo moesten maken van zijn heupjes omdat ik vond dat hij vanaf zijn middel een beetje schuin is. Dat vond zij ook dus moeten we voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Het kan ook niks zijn en dat hij erover heen groeit maar je kan er nu beter naar laten kijken dan over een jaar.

Over heupjes gesproken... Ik ben gisteren met Lynn naar de huisarts (in opleiding ) geweest, maar behalve een extra bilplooi en beenplooi kon hij niets vreemds ontdekken. Hij liep steeds heen en weer van de computer naar de behandeltafel om te lezen op internet waar hij op moest letten . Volgende week ga ik bij het cb er nog eens om vragen, wat zij er van vinden. Ik mag ook elke maand tot Lynn 1 jaar is voor controle langs bij de huisarts, tot die tijd kan het zich nog verder ontwikkelen ofzo? Maar hij heeft me dus niet doorverwezen voor een echo, wat ik eigenlijk wel wilde...

Over heupjes gesproken... Ik ben gisteren met Lynn naar de huisarts (in opleiding ) geweest, maar behalve een extra bilplooi en beenplooi kon hij niets vreemds ontdekken. Hij liep steeds heen en weer van de computer naar de behandeltafel om te lezen op internet waar hij op moest letten . Volgende week ga ik bij het cb er nog eens om vragen, wat zij er van vinden. Ik mag ook elke maand tot Lynn 1 jaar is voor controle langs bij de huisarts, tot die tijd kan het zich nog verder ontwikkelen ofzo? Maar hij heeft me dus niet doorverwezen voor een echo, wat ik eigenlijk wel wilde...

Oh ik ben niet de enige met twijfels lees ik.

Mirjam78,
Jeske is ruim 13 weken en heeft ook nog veel moeite met het omhoog houden van haar hoofdje. Je bent dus niet de enige. We moeten ons er maar niet teveel zorgen over maken. Alhoewel dat natuurlijk wel moeilijk is.

Pliep,
Kun je niet toch nog  een echo krijgen?. Je zit nu in onzekerheid. Die arts komt nu niet echt heel kundig over als hij alles op het net moet nalezen. Ik hoop dat  je snel zekerheid hebt.  

Terug
Bovenaan