Hoi mandy,
Ik snap zoooo wat jij bedoelt.
Wij weten nu ook net 1,5 week dat we een kindje krijgen, en zit nu ook aan het einde van mijn 6 de week.
Ik wordt ook heel onzeker door alle verhalen, mijn schoonzus heeft voor een paar weken terug ook nog een miskwaam gehad endan komt het wel heel dichtbij.
Echt niet leuk dus terwijl je eigelijk zo verschrikkelijk blij bent.
Bij mij wordt de buikpijn nu wel iets minder, het is net zo'n gevoel of je ongesteld moet worden. En mijn borsten poeh die zijn toch gevoeling. (vooal mn tepels)
Maar goed ik ga dan maar weer een beetje zoeken op internet en lees dan veel dat dit de klachten van de eerste weken zijn. Dus daar beur ik me dan maar weer aan op.
Maar het blijft spannend. Waneer mag jij naar de VK dan? En wanneer je eerste echo?
Ik heb pas 3 nov mijn intake bij de VK, ben dan al ruim 10 weken. En heb de eerste echo op 16 nov (op mijn verjaardag haha) Vind het vreselijk spannend, maarja heb wel zoiets van als ik die echo heb gehad en het is goed, dan heb ik de 'gevaarlijkste' weken wel gehad.
Succes! Enne tis wel leuk misschien elkaar een beetje op de hoogte te houden. Omdat we ook gelijk lopen.
Groetjes Saartje.