Ha meid,
Ja soms kun je je beroerd voelen hè? Maar de hormonen doen goed hun werk zo te merken. Moet je ook echt overgeven of kun je het wel binnen houden? Even 's morgens iets op bed eten, kan al helpen... dus niet nuchter opstaan maar eerst een beschuitje eten en dan na een halfuur eruit. Bij mij hielp dat meestal wel. Steeds kleine beetjes eten helpt vaak ook!
Dus jij smeert ook brood voor je partner? Ik doe dat ook, alleen 's avonds. Haha, dan hoef ik er 's morgens niet uit! Ik smeer dan bevroren brood, zodat het 's morgens nog vers is. Mijn man wil altijd kaas en ham op brood zonder boter, lekker makkelijk en zo klaar dus. Ik heb ook wel eens op maandag voor de hele week gesmeerd, nog makkelijker!! Pak je zo elke avond wat uit de vriezer.
Gaat je kerel vroeg op? Hier is het op het moment netjes: 6.15 uur. Hij is wel eens vroeger geweest! Half 6 en een tijdje 5 uur toen ie bij een andere baas werkte... nou dan draai ik me lekker nog eens om. HAHA!
Heb je nog wel gewerkt vandaag??? Of heb je lekker ziek gemeld? Ik heb ook wel eens op het punt gestaan om af te bellen.... ik dacht altijd: als het voordat ik weg moet niet is weggezakt dan bel ik.... meestal was het daarvoor al weg. Soms kreeg ik het in de auto weer.... plastic zak mee.... gewoon link! Meestal ging het wel goed, mandarijnen onderweg op eten, elke keer eens stukje... dan ging het vaak wel over! NIET eten is echt funest, dus ook al ben je misselijk.... wel blijven eten dus. Het heeft echt met je suikerspiegel te maken! Hoe leger je maag, hoe misselijker je bent. Yoghurt met suiker hielp mij altijd goed.
Enne..... lekker hangen op de bank als je niet lekker bent. hoeveel films ik wel niet heb gekeken in de eerste weken.... Vooral in het weekend had ik het en dan vaak 's morgens een uur en 's middags een hele tijd.... ging ik even een dutje doen... dan ging t vaak weer weg.
Ja, afsluiten voor nare verhalen is bijna niet te doen... maar mij hielp het wel om bewust te denken: "Dat zijn hun problemen, bij ons gaat het goed. Ik ga pas zorgen als er zorgen zijn!" Niet dat het dan gelijk over was, maar als je dat tegen jezelf blijft zeggen, leer je er iets beter mee om gaan.
En.... nare dingen die in je omgeving gebeuren en die je te horen krijgt zijn niet te voorkomen, maar nare verhalen in blaadjes kun je wel overslaan. Zo kun je jezelf wel een beetje beschermen.
Dus jij bent ook een gevoelig persoon, ik ben het ook! wat kun je het dan soms moeilijk hebben en helemaal als de hormonen er nog een tikkeltje bovenop doen. Ik droomde allerlei nare dingen. Over miskramen, bloedverlies, vroeggeboorte... dan kon ik de hele dag wel verdrietig zijn. gelukkig had ik het niet elke nacht en wist ik dat het wel weer weg zakte. Maar wat was ik blij als ik die dag weer door was gekomen zonder dat het mis was gegaan. Zo'n nachtmerrie bleef me de hele dag bij. Droom je ook veel of blijft dat jou bespaard???
Nou, meid laat snel wat van je horen.... gezellig!