Onzeker!

Hoi Hoi

Van harte met je zwangerschap.Ik ben nu 38.4wk zwanger en ik heb de hele zwangerschap al buikpijn maar er is niets aan de hand.Ikzelf werd er ook onzeker van, zelfs nu denk ik nog wel eens alles is toch wel goed.Zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand moet je je maar voorhouden.Het duurt nu nog lang maar je tijd vliegt voorbij elke stap of echo kom je weer dichterbij.ALs ik mij echt onzeker voelde vooral de eerste 18wk liet ik een pretecho maken en zo kwam ik mijn tijd door en nu is het einde inzicht.Meid probeer er van te genieten en je niet te veel door je angsten te laten laten.
Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Groetjes ANita

Hoi Mcuijpers,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben in verwachting van mijn 3e kindje (6wk6d) en kan je vertellen dat die spanning er bij hoort. Ook ik schrik elke keer van elk krampje, maar helaas het hoort erbij die ongerustheid. Schrale troost: als het misgaat (helaas) kan je er toch niet veel aandoen. Dus, ga je zelf ook niet de schuld geven, mocht het gebeuren.
Probeer te genieten. Is moeilijk in het begin omdat je, naast vaak vervelende zwangerschapskwaaltjes, eigenlijk nog weinig merkt van je zwangerschap.
Wacht maar! Het wordt nog hartstikke leuk!

Veel plezier, relax and enjoy the ride!

Anne

Ten eerste het is niet waar dat de helft van de vrouwen een miskraam krijgen, Van de 10 vrouwen krijgt er 1 een miskraam. Maar ik zou niet zo naar die verhalen te luisteren en te lezen. Zo gauw je je echo hebt gehad en het hartje hebt gezien verandert het wel. Tuurlijk kan het misgaan maar daar moet je niet van uit gaan.

groetjes daisy
14w

hey hallo

Tip: luister meer naar je eigen lichaam en niet naar alle verhalen die verteld worden!
jouw lichaam is niet het lichaam van een ander.

als het zo moet zijn dat het misgaat dan gebeurt dat toch wel maar om je nou negen maanden lang af te vragen wanneer het misgaat is niet goed voor jou en ook niet voor je ongeboren kindje.

blijf positief en als je straks het hartje hoort elke keer bij de verloskundige en de echo heb meegemaakt kan je op die momenten teren.

veel succes en geen zorgen die zijn voor morgen, oke?

greetzz

Terug
Bovenaan