Onzeker!!!

Ik heb hier al meer geschreven, maar wil toch even iets kwijt.
Ik ben nu zwanger na 2 miskramen en blijf onzeker.
Aanstaande zondag ben ik 9 weken, precies zover als toen het de vorige keer fout ging.
Ik loop steeds naar de wc om te controleren of ik niet bloed.
Het voelt wel veel beter dan de vorige keer. Ik blijf erg moe, vaak misselijk en heb een zeurend gevoel in de buik en onderrug. Soms met steken in mijn lies.
Volgens mij hoort dat er allemaal bij, maar vandaag ben ik gewoon ontzettend zenuwachtig!!!!
Heb ook steeds zin om te huilen en ben toch echt niet huilerig.

Dat wilde ik even kwijt.

Ach meid, ik kan het me heel goed voorstellen.
Ik heb het zelf ook wel na m'n miskraam in juni.
Ben nu ruim 7 weken zwanger en heb woensdag m'n eerste echo.
Het voelt wel beter deze zwangerschap, maar verbeeld ik me dat niet?
Ik ben ook bang dat ik woensdag geen hartje zie ofzo.
Gisteren was ik erg moe de hele dag en vandaag valt het wel mee. Ik ga me dan ook direct weer zorgen maken.....
Sterkte de komende dagen/weken.
Heb je al een echo gehad en mag je er evt. nog één extra?

Dat is helemaal niet gek hoor! Het is niet niks natuurlijk miskramen. Je bent het vertrouwen in je lichaam gewoon even kwijt. Maar als die zondag straks voorbij is en je er is niks gebeurt valt en misschien weer een stukje angst weg en als je je kleintje straks op de echo heb gezien ( of heb je dat al ) dan komt dat vertrouwen vast en zeker weer terug en over een paar maanden heb jij gewoon je kindje in je armen!
Nou heel veel succes met de zwangerschap en ik duim voor je dat dit keer wel alles goed blijft gaan!

Ik ging vanmiddag naar de wc en had in m'n inlegkruisje een beetje lichtbruine afscheiding/bloed.
O, wat ben ik geschrokken.
Ik voel me nu helemaal down en ga wel tig keer naar de wc.
Bah, wat een ellende toch om zo in angst te zitten.

Ik zou het ook doen hoor: blijven checken of er geen bloed is.... maar de andere symptomen, zoals misselijkheid geven je misschien hoop? Ik hoop iig dat je snel een echo hebt waarop je kan zien dat het nu goed gaat! Sterkte/succes

Geluksmama, volgens mij is bruinig bloed meestal niet erg. Maar je schrikt je weer rot hè!
Dat is zo jammer als je een miskraam hebt meegemaakt, je kan volgens mij nooit meer zo echt genieten als de eerste keer.
Toen ging het al met 5 weken fout, maar die dagen dat ik wist dat ik zwanger was ben ik zo ontzettend gelukkig geweest!
Gelukkig krijg je woensdag de echo, dan word je hoop ik gerustgesteld.

Ik ga maar weer voor ons allemaal duimen.

Ik duim voor ons allemaal mee.
Ik had het vanochtend ook al ergens geschreven, maar 't is echt jammer dat je niet zorgeloos kunt genieten van je zwangerschap.
't Was ook nog niet eens bruin bloed, beetje creme zeg maar..
Maar ik tel nu echt af naar woensdag.
Aan de ene kant ben ik ook heel bang voor wat we gaan zien, maar dan ben je ook van die onzekerheid af (voor even dan ;-)).

Terug
Bovenaan